Pawelmlody Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Witam, tydzień temu kupiłem honde nsr. Na początku jeździło sie fajnie tylko v-max nie był zbyt duży(100km/h) podobno moto jest zablokowane do 15km. Na luzie kręci sie do 11tys a na biegu to ciągnie jedynie do 7tys. obr. gdzie jest ta blokada? czy trudno ją ściągnąć?? drugie pytanie to od 2 dni mój motor nie jest w pełni sprawny pamiętam że troche mi sie rano śpieszyło dobrze go nie rozgrzałem i odrazu na gaz a po kilkuset metrach moto zaczęło sie mulić i zgasło. W domu wykręciłem świece była czrna i zaolejona, wyczyściłem gaźnik i wypaliłem nad gazem świece, moto zapaliło a po kilku minutach znowu zgasło efekt świeca zaolejona czarna. Jeszcze raz ją wypaliłem i moto znów odpalił i już mogłem troche dłużej pojeździć (ok10km). zgasiłem zaotawiłem na godzine i znów to samo, czyżby świeca była już do wymiany (NGK R) czy to coś innego??Prosze o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Prawdopodobnie złe wyregulowany gaźnik, zbyt bogata mięszanka lub dozownik podaje za dużo oleju ( z tym dozownikiem lepiej sie nie baw bo zatrzesz). A bardzo dymi?Przy prawidłowej regulacji świeca pownna sie oczyścić sama. Po około 30km jazdy powinna sie wypalić na jasnobrązowo, czarna nie może być bo na świece nie wyrobisz. Z blokadami to nie wiem niech sie wypowie ktoś kto ma nsr. Może moduł zapłonowy. Ile ma odblokowana nsr chyba 29HP to prawie drugie tyle poczujeszcz różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.