Skocz do zawartości

GSXR 3/4 k7 z Grudziądza


Rekomendowane odpowiedzi

Johny69: oczywiście, że masz pewnie rację. Pewnie mimo tych nalepek moto będzie się dobrze prowadzić i sprawować aczkolwiek moje wymagania przy kupnie motocykla za tyle pieniędzy są znacznie większe - jeśli coś nie gra z malowaniem, sprzedawca do tego tematu w ogóle sie nie odnosi, przebieg na pograniczu docierania, nowa opona itp (czyli parę niewiadomych już mamy) oraz dokładając do tego odległość dzielącą Warszawę i Grudziądz - dla mnie motocykl jest zdyskwalifikowany ;/ Może użycie słowa "szrot" faktycznie nie jest najbardziej odpowiednie aczkolwiek chodziło mi o jego luźne znaczenie :P

ps: weź tutaj nie rozkminiaj mi proszę za bardzo tylko pogadaj ze swoim bmw, że będzie miało nową koleżankę w garażu :) ;) :D

 

Vector: zgadzam się z Tobą, że można taki motocykl znaleźć ale ideał to w salonie tylko :P Moja CBR była w stanie wyśmienitym, 2 niezależne serwisy piały nad jej stanem technicznym aczkolwiek parę rysek z prawej strony posiadała więc zawsze coś za coś :)

 

Yuby: niezły link dałeś, dobre są kolejne wpisy. Tego właśnie chciałbym uniknąć, moto "porysowało się przy transporcie" a po śladach widać, że był szlif. Jeśli sprzedawca już przy ogłoszeniu oszukuje - nie jest dla mnie partnerem w biznesie :)

Edytowane przez foks

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja r1 z 2003r kupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem 2600km ,motocykl dosłownie nowy ale kosztowała mnie 1000funtów więcej niż jakiś padalec z tego rocznika .Chcę ją sprzedać dosłownie po kosztach a nawet ze stratą bo jak kupowałem na koniec czerwca to funt stał sporo drożej a do tej pory nawet 1 osoby nie było obejrzeć bo przecież można kupić ten rok za 18.

A co do twoich wymagań wcale się nie dziwię za taką kasę to musi być igiełka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linka, zwrócę uwagę (tylko nie wiem kiedy znajdę czas by się przejechać tam :bigrazz: )

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg jest drugorzędny, sam robię w sezonie 15 tys więc jestem w stanie przeboleć dwucyfrową liczbę z przodu :icon_question: Aczkolwiek tym mniejszy tym lepszy... 600 coraz bardziej wchodzi w grę przy tak małym wyborze dobrych 750 :P(

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to się wydaje bardzo dobrą ofertą. Przebieg malutki ze zdjęć raczej nic nie znalazłem niepokojącego.

 

 

A mnie zastanawia kilka faktów:

- cena jak dla mnie podejrzanie niska

- nie pisze ze kupione w salonie

- sprzedaż ratalna (typowe dla handlarza)

- fotki dobrze zrobione (dobrze mogą zmylić kupującego że niby moto ciągle "lata")

- kto robi przegląd przed sprzadażą (koszt ok 500zł) ?

Dla mnie śmierdzi łajnem.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg jest drugorzędny, sam robię w sezonie 15 tys więc jestem w stanie przeboleć dwucyfrową liczbę z przodu ;) Aczkolwiek tym mniejszy tym lepszy... 600 coraz bardziej wchodzi w grę przy tak małym wyborze dobrych 750 :icon_mrgreen:(

 

A może różnica między 600 a 750 jest na tyle nieznacząca, że nie warto dokładać... Nigdy nie jeźdźiłem 750 a sam jestem ciekaw jak wyglądają odczucia po przesiadce...

 

Warto by było podpytać kogoś kto miał okazję dosiadać 600 i 750, choć pewnie mało takich ;)

 

A mnie zastanawia kilka faktów:

- cena jak dla mnie podejrzanie niska

- nie pisze ze kupione w salonie

- sprzedaż ratalna (typowe dla handlarza)

- fotki dobrze zrobione (dobrze mogą zmylić kupującego że niby moto ciągle "lata")

- kto robi przegląd przed sprzadażą (koszt ok 500zł) ?

Dla mnie śmierdzi łajnem.

Pozdr.

 

Niekoniecznie łajno. Nie napisał, że ze salonu bo zapewne był sprowadzony a sprzedawać może bo go np. sytuacja zmusiła - takie rzeczy się zdarzają. Ot, samo życie. Dużo również dała by rozmowa i "trudne" pytania...

 

A fotki są dobrze zrobione, ale nie można do końca się przyjrzeć bo nie są do końca na tyle blisko robione, żeby ocenić najdrobniejsze szczegóły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica między 600 a 750 nie jest tak duża jak między 750 a 1000 aczkolwiek 750 jest znacznie bardziej elastyczne niż 600 i ten argument do mnie najbardziej przemawia :flesje: dobre 600 też wchodzi w grę.

Edytowane przez foks

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukania 3/4 ciąg dalszy... Minęło parę dni a już mam dosyć he he he.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może różnica między 600 a 750 jest na tyle nieznacząca, że nie warto dokładać... Nigdy nie jeźdźiłem 750 a sam jestem ciekaw jak wyglądają odczucia po przesiadce...

:) 3/4 K7 Suzuki to silnik z osiagami litra w ramie 600. Ten motocykl to wsiekly konkurent litrow.

Zreszta jego testow bylo juz kilka, na pewno jeden jest na scigaczu.pl i jeden w Swiecie Motocykli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy na motocykl z usa (używany) muszę też mieć vat25?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie 22% tylko potrzebuje właśnie vat 25 chyba ? :icon_twisted:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...