Rayan Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 A ja mam pytanie, a raczej prośbę. Czy ktoś posiada zdjęcia jak przymocować w ładny sposób sakwy boczne do Raidera? Jak na razie mam tekstylne na paskach, a chciałem coś takiego na dalsze wyjazdy aby łatwo zapiąć, łatwo odpiąć. Dodam, że posiadam oryginalne oparcie na kluczyk. Czy ktoś ma jakiś sposób na kufry boczne? Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazak Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) ja zrobiłem jedną sakwę z lewej strony, zamocowana na stelażu z kwasówki pod oryginalne śruby... teraz zresztą przenoszę tam tablicę rejestracyjną, bo na wachaczu niestety ma za duże drgania i pęka nierdzewka :( a tak przy okazji zmieniłem też błotnik przedni na "dłuższą kieckę". Dość mam upapranych butów po deszczu, a i wygląd chyba lepszy: Edytowane 17 Lutego 2017 przez mazak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 mazak jakiej grubości masz ta nierdzewke która peka na wahaczu? Szczesliwie wlasnie dorobiłem wspornik na tablice idąc za twoim sposobem czyli chwytając dwiema srubami od oslony pasa i tego plastiku od naciągu, ale cos mi się wydaje ze nie będzie miał długiego zywota...K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) mazak, dłuższy błotnik fajna sprawa, trochę lepiej w deszczu niż z krótkim. Wiem, sam mam.Co do sakiewek to muszę jakiś patent wymyślić... Chcę tak zrobić by jak najbardziej zminimalizować widoczność uchwytów na sakwy. A najlepiej podpiąć się pod tylne oparcie tak, by po jego zdemontowaniu z kluczyka motocykl dalej był obły bez żadnych stelaży.próbowałem pod śruby dać blaszki z nierdzewki 3mm do mocowania sakw, ale niestety było już przesunięcie na zapięciach i nie chciało się zapiąć oparcie.Teraz rozmyślam, aby odkręcić te mechanizmy zapięcia z kluczyka na oparciu i wypalić na wypalarce takie same ale z dodatkowym mocowaniem pod sakwy. Dospawanie do obecnego wydaje mi się, że mogło by nie wytrzymać naprężeń, drgań itp... skrzysiek, znajomy ma ramkę tablicy w raidku od kilku lat na lewym boku przykreconą do mocowania pasa bodajże i nic sie nie dzieje. Jedynie konstrukcja tego mocowania jest wykonana z pręta kwadratowego i blachy (wszystko nierdzewka) Edytowane 17 Lutego 2017 przez Rayan Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek58 Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Mazak, rozumiem że ten dłuższy błotnik to z włókna szklanego i żywicy. Jak to się zachowuje w czasie jazdy, nie wpada w wibracje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazak Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Płaskownik z blachy 2 mm (do którego wspawałem uchwyty) - jeżdżę z plecakiem i pod koniec sezonu pękła i to nie na spawie Co do błotnika nie wiem - teraz robiłem, jeszcze nie jeździłem, ale jest węższy od oryginału i go skróciłem, żeby nie mieć problemów przy zjeżdżaniu z wysokich krawężników. a kupiłem tu: http://mg-bikes.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raider_777 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 A ja mam pytanie, a raczej prośbę. Czy ktoś posiada zdjęcia jak przymocować w ładny sposób sakwy boczne do Raidera? Jak na razie mam tekstylne na paskach, a chciałem coś takiego na dalsze wyjazdy aby łatwo zapiąć, łatwo odpiąć. Dodam, że posiadam oryginalne oparcie na kluczyk. Czy ktoś ma jakiś sposób na kufry boczne? http://www.lidor.pl/klick-fix-system-mocowania-sakw-montaz-demontaz.html Mam od 2012r. Szybki montaż i demontaż. Tylko uważnie kupuj - zmień na model motocykla: Yamaha Raider a po drugie do tego za 190zł trzeba jeszcze dokupić mocowanie sakw za 269zł Pokazałbym Ci jak to wygląda na motocyklu, ale jak widzisz, jakaś śliczna dziewczyna zasłoniła mocowanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADi33 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 No..., fajne te sakwy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 mazak dzięki jak mam 3 mm gięte wiec może wytrzyma. 777 cos pisales wcześniej ze lans to tak przy okazji takie cos, wiec przyjmuje ze zdjecie prezentuje lansu tegoz efekt uboczny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Yurek58, ja od 3 lat jeżdżę z takim długim błotnikiem (nie skracałem go jak mazak). Powiem szczerze, że żadnych problemów z zjazdem z krawężnika, czy innych ekstremalnych podjazdów. Jeszcze nim nigdzie nie zahaczyłem. Za to co do jego spasowania to trzeba się trochę napracować (przynajmniej w moim tak było). Na prostym jest super, ale jak skręcę koło w lewo lub w prawo to końcówki błotnika od dołu zaczynają dotykać opony. Podczas jazdy słychać było na winklach jak błotnik szura po oponie. Ale za pomocą podkładek udało się go tak ustawić, aby dało się jeździć. Myślę, że jak by był z metalu to by było dobrze, a tak to cały błotnik pracuje. Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazak Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 No Pany... kończę oświetlenie na gmole - przyszły tydzień montaż :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raider_777 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 mazak dzięki jak mam 3 mm gięte wiec może wytrzyma. 777 cos pisales wcześniej ze lans to tak przy okazji takie cos, wiec przyjmuje ze zdjecie prezentuje lansu tegoz efekt uboczny ;) Tak, dokładnie to tak wygląda w przypadku Raider'a. Gdzie się nie zatrzymasz, nawet w lesie, to dziewczyny przybiegają i mdleją na rękach. Taka specyfika maszyny, cóż począć, trzeba z tym jakoś żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 777 no tak wspolczuje:) pomysl może o enduro lepszy do lasu a i dziewczyny raczej nie mdleja mazak mam podobny patent zalozony, ale nie oskarze o plagiat bo skopiowałem tablice ;) K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazak Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) he he - ja coś Tobie... Ty coś mnie... jak w komunie :laugh: PS. jakby ktoś potrzebował: Edytowane 21 Lutego 2017 przez mazak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 no wracamy do tych czasów chcąc nie chcąc - dobra zmiana :) przynajmniej moto o drzewo nie zawiniesz :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.