skrzysiek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 cholera tak myslalem. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 A czy ktoś próbował wymieniać olej w przekładni bez ściągania wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadasiek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 ja :)ale ja mam żmije założone :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ja chciałbym to zrobić z oryginalnym wydechem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Jeszcze nie wiem , ale pewnie jak ze wszystkim trzeba będzie zdjąć wydech.przy okazji sobie wyreguluje naciąg pasa napędowego. Edytowane 3 Marca 2015 przez kris1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Witam fakt mam Yamaha Midnight Star wymianę oleju robiłem na oryginalnych wydechach i jest ok. Potrzebujesz gumowego wężyka aby wszedł w otwór sprawdzania poziomu oleju i duża szczykawkę. Zlewasz olej dolną śrubą a środkową napełniasz. Całość trwała około 30 min. Edytowane 4 Marca 2015 przez maniek1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Dziękuje bardzo za odpowiedź. Spróbuję tak wymienić ten olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadasiek Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 hej koledzy :Dwczoraj listonosz dostarczył a dzisiaj był montaż :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Rozumię , że to ozdobnik , jak się tobie podoba to O.K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Mogę potwierdzić, że olej w przekładni można zmienić bez ściągania oryginalnego wydechu. Trochę trudniejszy dostęp do śrub ale nie jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 A mi udało się z okazji łaskawości pogody rozpocząć sezon. Jak widać, nie tylko ja rozpocząłem :laugh:Ale najważniejsze, że udało się polatać :crossy: Że tak zapytam, w Niedzielę koło południa duża grupa motocyklistów przelatywała koło mojej hacjendy w miejscowości Wolbrom kierując się na w stronę Pilicy i jechał tam jeden Raider koloru jak mój. To ktoś z was?? Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Widzę , że masz taką samą szybę jak w mojej Rajderce , tylko moja jest w jedynym słusznym kolorze :biggrin: czarnym. Głośno za tą szybką powyżej 180 a ateścik tylko do 160, prawda kolego . Otwierała się także szyba w kasku ale to był caberc , w schubercie jest o.k. Jak wcześniej pisałem chyba ją zmienię za głośna no i zaczęła się rysować przy otworach na wkręty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek58 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Hallo!!Koledzy mam pytanie. Zabrałem się dzisiaj za naciąganie pasa napędowego. Najpierw demontaż kominów, bo zasłaniają dostęp do nakrętki mocującej koło i tu zonk. Śruba nie ma żadnego zabezpieczenia przed odkręceniem, albo ja się nie znam, bo zauważyłem przy nakrętce taki jakby mały pierścień z cienkiej blaszki który odkręcił się razem z nakrętką. Może ktoś miał z tym styczność i potrafi odpowiedzieć czy to tak ma być? Obawiam się aby po regulacji w czasie jazdy nie poluzowała się nakrętka, tym bardziej że kontrola jej dokręcenia jest u mnie bardzo utrudniona ze względu na te nieszczęsne wielkie wydechy :banghead:Pozdrawiam wszystkich-wiosnę już widać!!! Edytowane 17 Marca 2015 przez Yurek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Odkrecalem w zeszłym sezonie tylne kolo i tez nie zauwazylem zadnego zabezpieczenia. Po prostu dociagnalem momentem jak w serwisowce i jezdze... na razie zyje, ale po tym poscie sprawdze na wszelki:)A'propos podlaczylem dodatkowe swieczki z przodu wg Twojego schematu kilka stron wcześniej. I nastala jasność. Dzieki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Oj wiosna , wiosna . Nie ma zabezpieczeń , ja tam dokręcam na czuja i narazie się nic nie poluzowało , a odkręcałem już ze 3-4 razy to naciąg pasa to oponka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.