Mruwa Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 to jest po jakiś 3 h pracy i motania się :) najwięcej roboty jest z przeniesieniem cewek pod zbiornik odpowietrzenia baku i elektryki myślę ze jeszcze ze 3 może 4 h i moto będzie złożone. A montaż filmu troszkę mi zejdzie ale na 100 % będzie na YT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 to jest po jakiś 3 h pracy i motania się :) najwięcej roboty jest z przeniesieniem cewek pod zbiornik odpowietrzenia baku i elektryki myślę ze jeszcze ze 3 może 4 h i moto będzie złożone. A montaż filmu troszkę mi zejdzie ale na 100 % będzie na YT. https://m.youtube.com/watch?v=bwqkV6oabU0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruwa Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) https://m.youtube.com/watch?v=bwqkV6oabU0tak widziadłem ten filmik oczywiście ale ja chce zmontować filmik z montażu krok po kroku :) a nie wstawi jak wygląda zrobione Edytowane 16 Lutego 2015 przez Mruwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motopl Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam kolegów już jakiś czas obserwuję to forum i mam kilka pytań dodam że zakupiłem mego Raidera. A więc chodzi mi o dokładny opis (dobrze gdyby ktoś podesłał zdjęcia ewentualnie film) zmiany oleju i czy filtr oleju różni się między rocznikami. Mam olej Yamalub 20W50 czy to dobry wybór?Jest ktoś na forum z Podkarpacia jeśli tak to nie wiecie gdzie mogę odnowić chromy na mej meszynce bo są nieci zmęczone?Ma ktoś może oryginalny korek wlewu paliwa bądź wie gdzie takowy można kupić oprócz USA może być podobny byle by pasował.Jak i czym dokładnie umyć silnik i całe moto gdyż moje moto stało dłuższy czas pod chmurką i jest zaniedbane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam.A z którego roku masz raidera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Hilfo 303 k&n 303 rocznik motocykla bez znaczenia olej może być jeździłem na różnych nie słyszę żadnej różnicy jak nie szkoda kasy to motul 7100 po zalaniu do zbiornika ok połowy uruchom na chwilę niech zassie następnie uzupełnij resztę całość 4.9 litra Edytowane 22 Lutego 2015 przez robert b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Mi w ostatnim czasie udało się zmienić kierunkowskazy w swoim rajdku na ledowe. Do każdego kierunkowskazu trzeba było dołożyć opornik. Te z allegro są strasznie drogie bo prawie 30zł za jeden opornik. Ja kupiłem ceramiczny 20W 6R8 6,8Ohm. Od przednich kierunków rezystory schowałem w lampie przedniej, od tylnych kierunków wpiąłem się w obwód pod siedzeniem przy kostce od tylnych świateł. Teraz kierunki spokojnie mrugają tak jak potrzeba.Tylne kierunki zamontowane w miejscu starych chochelek. Z przodu nie wykorzystałem oryginalnych uchwytów na lagi, lecz dorobiłem takie blaszki mocujące z nierdzewki które ładnie wypolerowałem i do nich przykręciłem kierunki. Fotki wrzucę po południu jeśli by ktoś był ciekawy wyglądu i sposobu zamocowania. Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motopl Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam.A z którego roku masz raidera?niestety a może stety 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 To tak jak kolega pisał wyżej, nie ma żadnej różnicy w filtrach oleju. A co do oleju to zdania są podzielone, każdy leje co chce. Ja w tym sezonie zaleję motul 7100 20W50. Chromy masz porysowane? Czy może tylko zmatowiałe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motopl Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 To tak jak kolega pisał wyżej, nie ma żadnej różnicy w filtrach oleju. A co do oleju to zdania są podzielone, każdy leje co chce. Ja w tym sezonie zaleję motul 7100 20W50. Chromy masz porysowane? Czy może tylko zmatowiałe?chromy są i zmatowiałe a niektóre porysowane co byś mi poradził zwłaszcza manetki są zmatowiałe cą całe w chromie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 A próbowałeś je czyścić jakąś pastą? Na rysy to nie pomoże ale na zmatowienie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motopl Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 A próbowałeś je czyścić jakąś pastą? Na rysy to nie pomoże ale na zmatowienie powinno.jeszcze nie próbowałem chciałem najpierw się conieco dowiedzieć a nie orientujesz się ile by kosztowało ponowne chromowanie (manetki, lusterka, wsporniki tylnego błotnika ewentualnie wydech typu cobra) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Niestety nie mam pojęcia ile kosztuje chromowanie tych elementów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) jeszcze nie próbowałem chciałem najpierw się conieco dowiedzieć a nie orientujesz się ile by kosztowało ponowne chromowanie (manetki, lusterka, wsporniki tylnego błotnika ewentualnie wydech typu cobra) Kolego, wrzuć fotki to może łatwiej będzie nam CI jakoś pomóc.Co ja mogę ci doradzić tak na sucho to tak:Manetki i lusterka nie opłaca się chromować, lepiej kupić nowe lub używane. Wspornik tylnego błotnika także da rade kupić z wydechem może być trudniej, bo jest drogi i taniej na pewno będzie dać nowy chrom. Widziałem jak kumpel w swoim warsztacie zrobił rajdka bo glebie. Ciężko było go od nowa wychromować, to wszystko poszło w czarny mat malowane proszkowo. Może i Tobie by ta wersja odpowiadała?? Wtedy i wydech i wspornik tylnego błotnika i dodatkowo listwy na baku proszkowo na czarno bym dał. Co do manetek, to kupuj nowe, a lusterka to już groszowa sprawa. Kupisz jakieś customowe i będzie git. jak już wspomniałem, wrzuć foto to łatwiej będzie coś doprecyzować. Jeśli chromy nie są strasznie porysowane to można delikatnie przypolerować, ale delikatnie by nie zciągnąć całego chromu. W poprzednim moto tak polerowałem wydechy chromowane. Ja jak dorabiałem coś do poprzedniego moto i chciałem chromować, to wysyłałem do takiego gościa co pracował przy galwanizacji. Za parę groszy plus przesyłka w dwie strony robił fuchy na zakładzie, tylko ograniczał go gabaryt (tak aby zmieścił się do plecaka). Myślę, że jak bym poszukał to kontakt bym znalazł, tylko pytanie czy dalej tam pracuje... Edytowane 23 Lutego 2015 przez Rayan Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek58 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Manetki i lusterka to z plastiku i wymagają specjalnego chromowania. Z wydechami też będzie problem, bo galwanizernie z zasady unikają takich elementów, które są w środku "zasyfione" bo po takiej robocie mają całą kąpiel do wyrzucenia.Na marginesie to pochwal się, gdzie taki zaniedbany egzemplarz wychaczyłeś?Życzę powodzenia, obyś wiosna mógł wyjechać odnowionym, pięknym moto :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.