Skocz do zawartości

Yamaha Raider


Raptor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie, a raczej prośbę. Czy ktoś posiada zdjęcia jak przymocować w ładny sposób sakwy boczne do Raidera? Jak na razie mam tekstylne na paskach, a chciałem coś takiego na dalsze wyjazdy aby łatwo zapiąć, łatwo odpiąć. Dodam, że posiadam oryginalne oparcie na kluczyk. Czy ktoś ma jakiś sposób na kufry boczne?

Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobiłem jedną sakwę z lewej strony, zamocowana na stelażu z kwasówki pod oryginalne śruby... teraz zresztą przenoszę tam tablicę rejestracyjną, bo na wachaczu niestety ma za duże drgania i pęka nierdzewka :(

 

201605031533mrm.jpg

 

a tak przy okazji zmieniłem też błotnik przedni na "dłuższą kieckę". Dość mam upapranych butów po deszczu, a i wygląd chyba lepszy:

 

blotnik.jpg

 

 

gfffff.jpg

Edytowane przez mazak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mazak jakiej grubości masz ta nierdzewke która peka na wahaczu? Szczesliwie wlasnie dorobiłem wspornik na tablice idąc za twoim sposobem czyli chwytając dwiema srubami od oslony pasa i tego plastiku od naciągu, ale cos mi się wydaje ze nie będzie miał długiego zywota...

K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mazak, dłuższy błotnik fajna sprawa, trochę lepiej w deszczu niż z krótkim. Wiem, sam mam.

Co do sakiewek to muszę jakiś patent wymyślić... Chcę tak zrobić by jak najbardziej zminimalizować widoczność uchwytów na sakwy. A najlepiej podpiąć się pod tylne oparcie tak, by po jego zdemontowaniu z kluczyka motocykl dalej był obły bez żadnych stelaży.

próbowałem pod śruby dać blaszki z nierdzewki 3mm do mocowania sakw, ale niestety było już przesunięcie na zapięciach i nie chciało się zapiąć oparcie.

Teraz rozmyślam, aby odkręcić te mechanizmy zapięcia z kluczyka na oparciu i wypalić na wypalarce takie same ale z dodatkowym mocowaniem pod sakwy. Dospawanie do obecnego wydaje mi się, że mogło by nie wytrzymać naprężeń, drgań itp...

 

skrzysiek, znajomy ma ramkę tablicy w raidku od kilku lat na lewym boku przykreconą do mocowania pasa bodajże i nic sie nie dzieje. Jedynie konstrukcja tego mocowania jest wykonana z pręta kwadratowego i blachy (wszystko nierdzewka)

Edytowane przez Rayan

Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płaskownik z blachy 2 mm (do którego wspawałem uchwyty) - jeżdżę z plecakiem i pod koniec sezonu pękła i to nie na spawie

 

Co do błotnika nie wiem - teraz robiłem, jeszcze nie jeździłem, ale jest węższy od oryginału i go skróciłem, żeby nie mieć problemów przy zjeżdżaniu z wysokich krawężników. a kupiłem tu: http://mg-bikes.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie, a raczej prośbę. Czy ktoś posiada zdjęcia jak przymocować w ładny sposób sakwy boczne do Raidera? Jak na razie mam tekstylne na paskach, a chciałem coś takiego na dalsze wyjazdy aby łatwo zapiąć, łatwo odpiąć. Dodam, że posiadam oryginalne oparcie na kluczyk. Czy ktoś ma jakiś sposób na kufry boczne?

 

 

http://www.lidor.pl/klick-fix-system-mocowania-sakw-montaz-demontaz.html

 

Mam od 2012r.

 

Szybki montaż i demontaż.

 

Tylko uważnie kupuj - zmień na model motocykla: Yamaha Raider a po drugie do tego za 190zł trzeba jeszcze dokupić mocowanie sakw za 269zł

 

 

Pokazałbym Ci jak to wygląda na motocyklu, ale jak widzisz, jakaś śliczna dziewczyna zasłoniła mocowanie :)

 

13988098_1302414763102225_83259066363830

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek58, ja od 3 lat jeżdżę z takim długim błotnikiem (nie skracałem go jak mazak). Powiem szczerze, że żadnych problemów z zjazdem z krawężnika, czy innych ekstremalnych podjazdów. Jeszcze nim nigdzie nie zahaczyłem. Za to co do jego spasowania to trzeba się trochę napracować (przynajmniej w moim tak było). Na prostym jest super, ale jak skręcę koło w lewo lub w prawo to końcówki błotnika od dołu zaczynają dotykać opony. Podczas jazdy słychać było na winklach jak błotnik szura po oponie. Ale za pomocą podkładek udało się go tak ustawić, aby dało się jeździć. Myślę, że jak by był z metalu to by było dobrze, a tak to cały błotnik pracuje.

Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mazak dzięki jak mam 3 mm gięte wiec może wytrzyma.

 

777 cos pisales wcześniej ze lans to tak przy okazji takie cos, wiec przyjmuje ze zdjecie prezentuje lansu tegoz efekt uboczny ;)

 

 

Tak, dokładnie to tak wygląda w przypadku Raider'a. Gdzie się nie zatrzymasz, nawet w lesie, to dziewczyny przybiegają i mdleją na rękach. Taka specyfika maszyny, cóż począć, trzeba z tym jakoś żyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...