Rayan Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Mam nadzieję, ze nie kupił tego niebieskiego rajdera z Trzebini który miał podwójną lampę z przodu.Prędzej proszkowo wydech pomaluje niż go wychromuje. Lusterka lepiej kupić, manetki również. Poniżej kilka fot tak jak obiecałem z moimi nowymi kierunkami LED:https://drive.google.com/file/d/0B6kGQAv-Snp-VVAtMVBsSTRldXM/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0B6kGQAv-Snp-NmpmTlBLU041anM/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0B6kGQAv-Snp-R3RDTmpUb09GNUU/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0B6kGQAv-Snp-YVM3VXhSMWcwUTg/view?usp=sharing Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motopl Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 nie mój jest czarny kupiłem go osobiście w stanach niestety nie wystawie zdjęć bo moto jeszcze sobie płynie do mnie mam nadzieję że w ciągu miesiąca dopłynie i zdążę go jeszcze dopracować do pierwszych wiosennych promieni słońca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 To tym bardziej czarny pasuje... Pomalujesz proszkowo i z głowy... Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 nie bardzo wiem o co chodzi z chromowaniem manetek ale ja się przymierzam do machnięcia czarnym matem wspornikow błotnika i wydechu cobry (swept)-obecnie w chromie, wiec możemy zrobić wymianke. pod warunkiem ze nie masz na tym zadnej rdzy, wgniecen ani tego rodzaju wynalazkowKoledzy macie jakiś patent na te 2 sruby w misce oleju? Odkrecalem je płaską 17 o 1/100 obrotu ale po ostatniej wymianie objechaly się podczas wkręcania i nie daja się odkrecic. Oczkowy nie wchodzi, za mala odleglosc pomiędzy lbem sruby a obrysem miski. Nasadowy nie wchodzi, przeszkadza rama. wiosna idzie a tu moto rozgrzebane i jeszcze taki bzdurny problem, eh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek58 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ja jesienią zmieniałem olej i używałem do odkręcania śrub typowej 17-ki oczkowej i nie było żadnego problemu. Nasadowy to nie ma szans bo jest tam za mało miejsca. Może masz jakiś nietypowy, gruby klucz nasadowy więc się rozejrzyj w marketach, ja kupiłem swój za marnych parę złotych chyba w Brico Marche.Życzę powodzenia.Jurek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 dzięki, już zaczalem szukac jakichś extra wynalazkow ale skoro mówisz ze zwykle oczko to rozejrze się za jakims chudszymPozdrowK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Tez używam do tego zwykłego klucz oczkowego,i daje radę ,radzę jednak używać dobrych i porządnych kluczy.Zniszczyć śrubę nie jest trudno a potem kłopot z odkręceniem,zwłaszcza,że nie można dojść nasadowym. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruwa Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Ile wchodzi oleju do naszych maszyn bo właśnie spuściłem olej i jest tam jakieś 4 litry a ponoć ma wchodzić 4,9 l (olej byl rozgrzany i odkręciłem wszystkie trzy śruby) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 A filtr oleju odkręciłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruwa Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 tak oczywiście ale nie sprawdziłem stanu oleju przed wymiana ale już jest wszytko ok. Po zalaniu olejem pochodził troszkę i potem dolałem prawie cały następny litr i stan jest idealny wiec super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 A olej spuszczałeś na zimnym silniku czy go rozgrzewałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Panowie do tej pory nie zmieniałem oleju w przekładni (tej małej) w instrukcji piszą wymieniać co 25 tyś km lub 2 lata w serwisie , może ktoś wymieniał i wie co tam zalać i jaką ilość . Coś chyba widziałem jak to zrobić ktoś z was już poruszał ten temat , ale mi to gdzieś uleciało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 0.55 L https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/gearbox-80w90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Jakby ktoś miał zapotrzebowanie na klucz plasko oczkowy 17 to mam chyba z 7, finalnie udalo mi się odkrecic z miski ta srube bardziej z tylu kluczem z norauto. na przednia nie wchodzi w calosci a gora lba jest zbyt objechana. Jakby ktoś miał taka srube na zbyciu to chetnie odkupie.weszlo 4,7 litra motula 7100 20w50, prawie zgodnie z serwisowka. Panowie czy na zimnym tez wam rzezi cos w silniku i to norma czy powinienem to diagnozować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Mnie tam nic nie rzęzi , pracuje spokojnie . Zaskoczyło mnie to,że mogła uszkodzić się śruba spustu oleju. Do tej pory nic takiego u mnie się nie zdażyło , wystarczy dobry klucz i o.k. Dzięki Robert za informację . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.