Skocz do zawartości

Pomocy


Krzysnik363
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Był problem z odkręceniem śrub od przekładni ale już rozwiązany więc postanowiłem edytować.

 

Dobra. Problem rozwiązany. Te wasze rady na mało się przydały bo to ja wiedziałem. Śruby od 15 lat nie były rozkręcane a w dodatku się pokrywa grzeję to się "zaspawały"

Śruby nacinałem i odkręcałem. Trochę mi to zeszło ale i tak nie było tak łatwo. w dwóch nawet to nie pomogło i musieliśmy ukręcić główki tych śrub a po ściągnięciu pokrywy wystawał gwint to odkręciliśmy przez kontrowanie (dwie nakrętki nakręciliśmy i kręciliśmy tą od wewnętrznej strony.

było naprawdę w ch*j ciężko.

 

Poza tym to nie da się tam wymienić rolek. Dlaczego ? Bo tam nie ma. Pierwszy raz się spotkałem z czymś takim w skuterze. Są normalne tryby i łańcuch. Gdy obroty rosną to się szybciej kreci większa prędkość bez zmiany przełożenia. po drugiej stronie łańcucha (po jednej są te tryby) jest takie jakby sprzęgło działające dzięki sile odśrodkowej. No ogólnie nie chce mi się tego opisywać ale japońce bardzo prosto to rozkminili.

Dobra teraz mam pytanie do was. Dlaczego ten skuter ma takie cieniutkie przyspieszenie ? o ile można to tak nazwać. On ledwo się zbiera. Kompresja była mierzona. Było 8.5 bara aż mechanik był zdziwiony ze tyle ma bo te silniki miały przeciętnie 8bara. Po prostu taka konstrukcja.

Czego to może być wina ? Piszcie.

Edytowane przez Krzysnik363
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Problem rozwiązany. Te wasze rady na mało się przydały bo to ja wiedziałem. Śruby od 15 lat nie były rozkręcane a w dodatku się pokrywa grzeję to się "zaspawały"

Śruby nacinałem i odkręcałem. Trochę mi to zeszło ale i tak nie było tak łatwo. w dwóch nawet to nie pomogło i musieliśmy ukręcić główki tych śrub a po ściągnięciu pokrywy wystawał gwint to odkręciliśmy przez kontrowanie (dwie nakrętki nakręciliśmy i kręciliśmy tą od wewnętrznej strony.

było naprawdę w ch*j ciężko.

 

Poza tym to nie da się tam wymienić rolek. Dlaczego ? Bo tam nie ma. Pierwszy raz się spotkałem z czymś takim w skuterze. Są normalne tryby i łańcuch. Gdy obroty rosną to się szybciej kreci większa prędkość bez zmiany przełożenia. po drugiej stronie łańcucha (po jednej są te tryby) jest takie jakby sprzęgło działające dzięki sile odśrodkowej. No ogólnie nie chce mi się tego opisywać ale japońce bardzo prosto to rozkminili.

Dobra teraz mam pytanie do was. Dlaczego ten skuter ma takie cieniutkie przyspieszenie ? o ile można to tak nazwać. On ledwo się zbiera. Kompresja była mierzona. Było 8.5 bara aż mechanik był zdziwiony ze tyle ma bo te silniki miały przeciętnie 8bara. Po prostu taka konstrukcja.

Czego to może być wina ? Piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...