oldbrother Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Mam problemik, z motorowerkiem Romet 750, pegaz, silnik DEZAMET 017, kichnął kilka razy i rzucuł palenie, jak mu nalałem 98, niby powinien chodzić lepiej na tym paliwku i mieć więcej mocy a tu nic nawet nie kichnie, iskra na świecy jest jak trzeba. Czy może być to problem z regulacją zapłonu?Czy raczej gaźnik zapchany, ale na gaźnik nie wygląda , bo zalewa świecę, więc paliwko dochodzi...help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Dlaczego uważasz, że na paliwie 98 powinien chodzić lepiej i mieć większą moc? Jest dokładnie odwrotnie. Wyczyszczenie gaźnika nie zaszkodzi, podobnie jak sprawdzenie ustawienia zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldbrother Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Tak , tylko sobie pomyślałem z powodu liczby oktanowej paliwa, a czyścić i tak muszę i ustawić ten zapłon tylko nie bardzo się tam mogę do ustawienia zapłonu dosięgnąć bo koło magnesowe zasłania, a poza tym różnie dane podają, na temat wyprzedenia zapłonu w silniku 017, raz że 3 raz 4,5 a książeczki nie mam pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 świece po prostu wymień. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldbrother Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Jak już napisałem "iskra na świecy jest jak trzeba" Iskra na świecy jest taka jak na stroboskopie, - nie trza psuć, musi zapłon, - ale nie wiem, bo zwykle przy zapłonie albo kicha w gaźnik, albo w tłumik a u mnie nawet anie kicha .....ale kicha co nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Jak już napisałem "iskra na świecy jest jak trzeba"To, że iskra na zewnątrz jest normalna, nie znaczy, że po wkręceniu będzie doba. Może zanikać pod ciśnieniem. Ja obstawiałbym urwany kabelek gdzieś w okolicy zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldbrother Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Urwany kabelek, to całkiem możliwe, już pogrzebałem przy zapłonie i teraz, jest taki objaw złapie kilka razy obroty, głównie na pełnym otwarciu przepustnicy a potem "buuuuuuu" i znowu i tak na przemian, ale jak mu otworzę przepustnicę na maxa to jakoś chodzi , tylko mam wrażenie, że gażnik połyka paliwo i leje się ze zbiorniczka w gaźniku ....o so chozi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 (edytowane) Urwany kabelek, to całkiem możliwe, już pogrzebałem przy zapłonie i teraz, jest taki objaw złapie kilka razy obroty, głównie na pełnym otwarciu przepustnicy a potem "buuuuuuu" i znowu i tak na przemian, ale jak mu otworzę przepustnicę na maxa to jakoś chodzi , tylko mam wrażenie, że gażnik połyka paliwo i leje się ze zbiorniczka w gaźniku ....o so chozi?Pływak w komorze się zawiesił. odkręć pokrywę i go tam porusz :) Edytowane 1 Sierpnia 2008 przez szyszunia1514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.