Dawidos Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Witam wszystkich i prosze o pomoc. Motor przestał chodzić tak jak zawsze zaczął kopcić,świece siadały,większe spalanie itp. Rozebrałem gaźnik i zobaczyliśmy,że blasza która trzyma iglice została zsunięta. Nie mam serwisówki i nie wiem jak ustawić fabrycznie iglice?Regulacja dopływu powietrza też została zmieniona. Próbowałem prawie na wszystkie możliwe sposoby i dalej nie wiem jakie jest najlepsze ustwienie iglicy z dopływem powietrza,gdyż motor zachowuje się różnie po tych zmianach?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Iglica na środku, regulujesz tak: wykręcasz śrubę podpierającą przepustnicę, aby obniżyć obroty, później wykręcasz śrubę regulacji "powietrza" (obroty wzrastają). Powtarzasz, do momentu, gdy odkręcanie śruby powietrza nie będzie zwiększało obrotów, potem dokręcasz tą śrubę o jakieś 0.5 obrotu. Silnik musi być wcześniej rozgrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidos Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Iglica na środku, regulujesz tak: wykręcasz śrubę podpierającą przepustnicę, aby obniżyć obroty, później wykręcasz śrubę regulacji "powietrza" (obroty wzrastają). Powtarzasz, do momentu, gdy odkręcanie śruby powietrza nie będzie zwiększało obrotów, potem dokręcasz tą śrubę o jakieś 0.5 obrotu. Silnik musi być wcześniej rozgrzany. Nierozumiem tam nie ma śruby która by regulowała przepustnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Wątpię, aby jej nie było, jednak możesz zamiast też śruby ustawiać napięcie linki gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Próbowałem prawie na wszystkie możliwe sposoby i dalej nie wiem jakie jest najlepsze ustwienie iglicy z dopływem powietrza,gdyż motor zachowuje się różnie po tych zmianach?!Spróbuj tak. Ustaw iglice na środkowym rowku, znajdź śrubę taką małą na płaski śrubokręt (w całym gaźniku jest tylko jedna taka :) ) i wkręć ja (nie dokręcaj na chama, tylko jak poczujesz opór po koniec) i wykręć ja o 2 obr. Zobacz jak będzie palił a w szczególności zobacz jak reaguje na gaz. Jak coś nie tak to rób prze gazówki i reguluj (jedną śrubką tylko się reguluje mieszankę) wykręcając lub wkręcając śrubkę(max 0,5 obr w tą lub w tamtą).Druga śruba jest od regulacji wolnym obrotów. Podtrzymuje ona przepustnicę aby minimalnie dochodziło powietrze a z min zasysane paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.