Skocz do zawartości

Problem z Rm 250 S r.95


Dawidos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i prosze o pomoc.

 

Motor przestał chodzić tak jak zawsze zaczął kopcić,świece siadały,większe spalanie itp.

 

Rozebrałem gaźnik i zobaczyliśmy,że blasza która trzyma iglice została zsunięta.

 

Nie mam serwisówki i nie wiem jak ustawić fabrycznie iglice?Regulacja dopływu powietrza też została zmieniona.

 

Próbowałem prawie na wszystkie możliwe sposoby i dalej nie wiem jakie jest najlepsze ustwienie iglicy z dopływem powietrza,gdyż motor zachowuje się różnie po tych zmianach?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iglica na środku, regulujesz tak: wykręcasz śrubę podpierającą przepustnicę, aby obniżyć obroty, później wykręcasz śrubę regulacji "powietrza" (obroty wzrastają). Powtarzasz, do momentu, gdy odkręcanie śruby powietrza nie będzie zwiększało obrotów, potem dokręcasz tą śrubę o jakieś 0.5 obrotu. Silnik musi być wcześniej rozgrzany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iglica na środku, regulujesz tak: wykręcasz śrubę podpierającą przepustnicę, aby obniżyć obroty, później wykręcasz śrubę regulacji "powietrza" (obroty wzrastają). Powtarzasz, do momentu, gdy odkręcanie śruby powietrza nie będzie zwiększało obrotów, potem dokręcasz tą śrubę o jakieś 0.5 obrotu. Silnik musi być wcześniej rozgrzany.

 

Nierozumiem tam nie ma śruby która by regulowała przepustnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem prawie na wszystkie możliwe sposoby i dalej nie wiem jakie jest najlepsze ustwienie iglicy z dopływem powietrza,gdyż motor zachowuje się różnie po tych zmianach?!

Spróbuj tak. Ustaw iglice na środkowym rowku, znajdź śrubę taką małą na płaski śrubokręt (w całym gaźniku jest tylko jedna taka :) ) i wkręć ja (nie dokręcaj na chama, tylko jak poczujesz opór po koniec) i wykręć ja o 2 obr. Zobacz jak będzie palił a w szczególności zobacz jak reaguje na gaz. Jak coś nie tak to rób prze gazówki i reguluj (jedną śrubką tylko się reguluje mieszankę) wykręcając lub wkręcając śrubkę(max 0,5 obr w tą lub w tamtą).

Druga śruba jest od regulacji wolnym obrotów. Podtrzymuje ona przepustnicę aby minimalnie dochodziło powietrze a z min zasysane paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...