Psh Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) Witam, mruga mi dioda Fi i na wyswietlaczu pojawia sie napis CHECK. Czytalem conieco o problemach z serwo drugiej przepustnicy? latwiej by mi bylo dojsc do przyczyny znajac metode odczytania kodu bledu. Prosze o pomoc w zlokalizowaniu wtyczki i ktore piny mam zewrzec. PS: jesli ktos by mial szybki dostep do linka z serwisowka bede wdzieczny, pozdrawiam Edytowane 25 Lipca 2008 przez Psh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 witam kostke diagnostyczna masz pod tylnim siedzeniem sa tam dwie mala biala i troche wieksza czarna ciebie nteresuje biala tam dochodza tylko 2 kabelki je mostkujesz przekrecasz zaplon i na wywietlaczu pojawi ci sie kod bledu a co sie dzieje ze sprzetem daj znac jaki ci kod bledu wyskoczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 witam. udalo sie odczytac blad -c00. W tabeli oznaczony jako 'brak bledu' :icon_mrgreen: ale dowiedzialem sie ze znaczy to tyle zeby wyregulowac czujnik polozenia przepustnicy tak aby kreska przed kodem byla w gornej pozycji(wg serwisowki powinna byc centralnie) U mnie gdy pojawil sie blad ta kreseczka wyswietlala sie centralnie po regulacji jest u gory. Zlozylem wszystko i odpalilem sprzeta i nie ma bledu narazie. Bede pisal o efektach moze komus sie przyda na przyszlosc, a moze ja popelnilem blad. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 c00 oznacza ze nie masz zadnego bledu, i nie znaczy wcale ze masz regulowac czujnik polozenia przpustnicy. te 3 kreski co masz obok kodu sa od tego i pojawiaja sie zawsze po wejsciu w tryb diagnostyczny, gorna oznacza za mocne wyprzedzenie czujnika polozenia przepustnicy dolna za slabe a srodkowa oznacza ze jest OK. Wiec ustawiasz tak aby byla na srodku, oczywiscie bez zaciagnietego ssania i z poprawnie ustawionymi obrotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 (edytowane) Ok. W takim razie jaka moze byc przyczyna ciaglego wyswietlania kodu o braku bledu. Resetowalem 2 razy i nadal sie pojawia. PS: Zeby uscislic wypowiedz chodzi o to ze gdy przekrecam kluczyk na wylaczonym zaplonie na wyswietlaczu pojawia sie napis CHEC i idac dalej sprawdzam kod bledu i wypluwa c00. Edytowane 30 Lipca 2008 przez Psh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 CHEC swieci sie zawsze kiedy przekluczysz kluczyk a nie wlaczysz zaplonu a kod C00 jest wyswietlany zawsze kiedy nie ma bledu. Tak jest w kazdej suzie. jezeli po dopaleniu lub przelaczeniu przycisku na RUN nie miga FI lub nie pisze chec to nie ma bledu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Na dokladnie taka odpowiedz liczylem :banghead: dzieki wielkie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.