pawcio24 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam kumpel dał mi yamahe dt 80 przerobiona na 125 pojemność. rama jest z roku 1981 a silnik z 97r.teraz mam pytanie?moto dławi się:zrobiłem prosty moduł na bt151 i moto chodzi ale wkręca się tylkoi do 7tyś pod obciążeniem a na luzie do końca obrotomierza. wydech jest podobno rozblokowany i zawór jest otwarty na stałe.Może przyczyną jest zbyt mała dawka paliwa przy tych obrotach bo zmianie uległ cylinder. Proszę o radę bardzo pilnedzięki :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 A gażnik jaki jest?Zmierz kompresje bo pod obciazeniem moze nie miec juz siły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Moim skromnym zdaniem wina zaworu wydechowego, moja Apka bez zaworu na niskich obrotach to taki mały mułasek ( nie mówie że bardzo słabo, ale słabiej niż przed wykręceniem zaworu ) ale kopa dostaje po 7 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 (edytowane) Przeczytaj pierw co on napisal. Po rozgrzaniu motocykla sprawdz kolor swiecy. Edytowane 24 Lipca 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 koledzy gaźnik jest oryginalny od 80-tkikompresja przeszło 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 No to wszystko jasne. Zamontuj gaźnik od 125 bo ten nie wyrabia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 przejechałem się trochę głośno chodziła to wydech pusty, jak był zimny jeszcze sie wkręcał na obroty od 1-szego biegu do trzeciego a potem coras słabiej po rozgrzaniu był definitywnie słaby jak muł bo nie mógł ciągnąć od trzeciego biegu.wykręciłem świece okazało się ze jest bardzo ciemna kawa i mokra czyli może być za duzy poziom w gażniku i iklice dać wyrzej czy niżej.po rozmowie okazało sie zę jak kupił motor była już przerobiona na 125 i gażnik tez jest od 125 czyli wina coś jest z gaźnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 panowie prawie doszłem do celubo podczas jazdy zdjąłem filtr gaźnika zastosowany jest stożkowy i on blokował dopływ powietrza nie ma orginalnego bo silnik jest włożony do ramy dt80jaki by tu zastosowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Kup sobie od dt 80. Byle zeby dobrze powietrze lapal. Pod siedzeniem napewno masz troche miejca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.