Skocz do zawartości

KAWASAKI KLR 650


jurer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od 4 dni stałem się szczęśliwym posiadaczem Kawasaki KLR 650 1998r. :)

Otóż, filtr oleju i olej wymieniony (syfu co nie miara było!) świeca też już nowa.

No ale że to mój pierwszy czterosów jest parę pytań:

Po prawej stronie kontrolka ciśnienia oleju tak? jak odpalam zapłon to tylko N (neutral, luz) mi się świeci. Oczywiście po wbiciu biegu gaśnie.

Wymiana płynu chłodniczego. Jak? przy pompie widziałem jest spust ale czy np odpowietrznik jest? Tak jak w poczciwych dwusuwach? :) (wcześniej kmx, widzę parę cześci bliźniaczych) Ile wchodzi litrów? dokąd lać płyn chłodniczy gdyż jeszcze serwisówki nie mam.

Ahh jeszcze z tego węża ciśnieniowego tj. co idzie od silnika do góry silnika (ten wąż olejowy) podkładki miedziane do wymiany bo widzę, że przy śrubie się poci.. śmiało odkręcać?

Rozrusznik na pewno trzeba wymontować. Też śmiało?

No i nie wiem jak to jest ale przy schodzeniu z obrotów TYLKO NA BIEGU lekko potrafi strzelać w tłumik, i to nie zawsze. Tłumik mam wybebeszony, przelotowy.

Hmm proszę o porady i wskazówki dla początkującego szczęśliwego posiadacza czterosówa :)

Chyba jak dostanę trochę wolnego to podjade do Nitomena :) Niech obada sprzęt.

 

A i jeszcze jedno: koło akumulatora, nad łańcuchem jest taka rolka obracająca się do czego to?? Do automatycznego smarowania? Jakieś urządzenie się tam podłącza?

Edytowane przez jurer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kontrolka to czujnik przegrzania , ma swecic sie na luzie abys wiedzial ze dziala. Przy pompie masz spust cieczy , odkrecasz srube i odkrecasz korek chlodnicy po chwili caly plyn zlatuje. Zalewasz jakos 1.5 L ( do chlodnicy 1 litr + 0.5 na wyrownawczy , zalej pod korek , ale zapewne ok 100 - 200 ml wywali do wyrownawczego i utrzyma sie tak ze zakrywa w srodku chlodnicy zeberka. Sruby mozesz smialo odkrecac , tylko nie przeciagnij gwintow dokrecajac, rozruchaj mozna smialo sciagac , nic nie wypadnie . No na takim tlumiku moze strzelac , jesli moto jest zapuszczone to sprawdz zaworki , bo pewnie nie chcialo sie komus i tego robic a troszke roboty tam jest , lancuszki proponowal bym tez sprawdzic , bo sie okaze ze zwisaja jak szmata i po zerwaniu narobia bigosu. . Pokaz zdjecie tej rolki , nie wiem ozo hozi.

 

Milego uzyszkodnikowania :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...