na koło Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 To ten tłok podobno przejezdził 4tyś.km?? :biggrin: .Możesz już się zabierać do remontu generalnego, nowa tuleja+tłok chyba, że wolisz zostawić nicasil ale koszt będzie sporo większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 No spoko ale jak jest nicasil to nie da się już zrobić szlifu ? :/ Trzeba kupować nowy cylek ?:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Nie no w ten cylinder wbiją Ci żeliwną tuleje co będzie kosztowało chyba koło 300-400zł do tego tłok koło 300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Nie no to spoksik bo ja myślałem że już z tym cylkiem nie da się nic zrobić. Wysłałem do firmy motor-tech z Katowic i gościu powiedział, że jak da się zrobić szlif to będzie mnie to kosztować 350 zł a jak trzeba nową tuleję to 300 zł tłok + 200 czy 250 zł tuleja no ale będę miał znowu 6 szlifów więc myślę, że jeszcze nie tak najgorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 O lol. Cylinder ladnie skatowany. Dlatego wypada przy jakichkolwiek objawach albo dluzszych przebiegach odrazu zagladac do garnka i obserwowac ewentualne luzy, itd. BTW. Rysy sa na tyle grube (w dodatku w niektorych miejscach wyrwany material), ze podejrzewam iz bez nowego cylindra, albo nowej warstwy zeliwa sie nie obejdzie (nie potrafie ocenic czy to nikasil czy zeliwo).POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 No ja bym chętnie wam powiedział czy to nikasil czy żeliwo ale po prostu się do tego stopnia nie znam na motoryzacji żeby to ocenić ale gostek z tej firmy powiedział, że nikasil się świeci jak chrom a to się tak (moim zdaniem) nie świeciło i były na cylku takie drobniutkie ryski nie wgłębienia tylko ryski i to mi wyglądało, że już kiedyś był robiony szlif a jak by wierzyć typowi od którego Hondzię kupowałem to był on już robiony 2 razy. Mierząc suwmiarką średnica cylindra wyszła mi 54.6 mm, a czy to wygląda na 2 przebyte szlify ?;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 silnik dojechany fest... i to nie będzie nicasil... wogole sprawa dziwnie wygląda bo ścianka cylindra wygląda jak by cyl był jeszcze na dotarciu... bez oleju jezdziłeś czy co ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Jak na moje to tu jest św. pamięci nicasil i żeby taniej wyszedł remont to zostaje wstawić tuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 No to masz dojebany ostro ten cylek...najłatwiej sprawdzic czy nicasil czy żeliwo magnesem kochani ;) żeliwo przyciągnie a nicasil nie :bigrazz: To jest nicasil na oko...magnes by prawde powiedział: tutaj ci została tylko tuleja i nowy tłok chyba ze chcesz wydać na komplet nowy Hondy 1000zł .... tyle kosztuje nowy cylek z tłokiem i pierścieniami. ja swoja przytarłem i rozebrałem :) okazało się że wydmuchało mi oba zamki na pierścionkach :P generalnie i tak nie miałem kompresji i ten silnik był na wykończeniu ale jak się wkręcił na obroty to szedł jak burza. Tłok przyjdzie do mnie jutro....ja już mam wstawiona tuleję przez poprzedniego właściciela wiec tylko szlif i jazda dalej. Powodzenia w remoncie :) a sama Hondzia bardzo ładna :) Jakby ktoś chciał zobaczyć mój tłok i cylek to zapraszam na mój bikepics :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Tlok ladnie skatowany i u ciebie Jackuzy. Szczerze powiedziawszy nigdy nie widzialem tloka z takimi dziurami po bokach :bigrazz: BTW. Co do mocy, to zobaczysz jaka bedzie jak zrobisz remont :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 No zobacze :) :icon_mrgreen: :icon_razz: i o to chodzi :) :) i już się tego cylindra wyszlifowanego doczekać nie mogę echhh Te dziury po bokach to po zamkach pierścieni :) zostały delikatnie mówiąc gdzieś wydmuchane :D ciekawe czy ja tak jeździłem czy to moja robota? .... no ale Werteksik już się dopasowuje do cylindra i juz za niecały tydzień pewnie rozpoczniemy najgorszy w moim przypadku etap...czyli docieranie :D apropo werteks też na bikepicsie obfocony :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Przez te kilka dni dowiedziałem się od was b.dużo mądrych rzeczy :icon_mrgreen: A co do skatowanych tłoków to ostatnio rozebraliśmy u kumpla sqterek a mianowicie romet target i tłok miał w sobie dziurę taką jakby przetkał go ołówkiem xD Jak zechcecie to wstawię foty ; ] PS: przy docieraniu chodzi tylko oto aby nie przegrzać silnika? Czy w ogóle nie można wbijać nawysokie obroty? Jak byście byli tacy wspałaniałomyślni to poprosił bym jakiś link z dobrym i dokładnym opisem docierania :eek: Miło mi, że Hondzia się podoba :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 http://www.motor-tech.katowice.pl/ TECHNIKA->docieranie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Dziękuję bardzo. O to mi chodziło :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha1-92 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Witam!!!!!!!!! sory że się wcinam ale tamten temat już jest chyba skończony a więc teraz ja mam problem z CRMem a mianowicie wszystko ładnie chodzi silnik jest po remącie nowy tłok (vertex) nowy korbowód i dużo różnych dupereli a problem wynika z tego iż jakoś przy 8 tys. obr zaczyna mi przerywać szarpać i w ogóle :icon_mrgreen: dopiero jak popuszczę mu gazu potem dodam to już się wkręca normalnie do 11 tys. po prostu w okolicy 8tys łapie jakąś zawieche :biggrin: myślę że to jest wina zaworu wydechowego bo z tego co się dowiedziałem to on się w tym zakresie otwiera, jeśli ktoś będzie tak miły i wytłumaczy mi jak go się reguluje lub jak sprawdzić czy on w ogóle chodzi będę bardzo wdzięczny :buttrock: proszę o jakieś konkretne odpowiedzi :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.