Skocz do zawartości

CRM 125. Mam z nią problem :(


JacekB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no to spoksik bo ja myślałem że już z tym cylkiem nie da się nic zrobić. Wysłałem do firmy motor-tech z Katowic i gościu powiedział, że jak da się zrobić szlif to będzie mnie to kosztować 350 zł a jak trzeba nową tuleję to 300 zł tłok + 200 czy 250 zł tuleja no ale będę miał znowu 6 szlifów więc myślę, że jeszcze nie tak najgorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O lol. Cylinder ladnie skatowany. Dlatego wypada przy jakichkolwiek objawach albo dluzszych przebiegach odrazu zagladac do garnka i obserwowac ewentualne luzy, itd.

BTW. Rysy sa na tyle grube (w dodatku w niektorych miejscach wyrwany material), ze podejrzewam iz bez nowego cylindra, albo nowej warstwy zeliwa sie nie obejdzie (nie potrafie ocenic czy to nikasil czy zeliwo).

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym chętnie wam powiedział czy to nikasil czy żeliwo ale po prostu się do tego stopnia nie znam na motoryzacji żeby to ocenić ale gostek z tej firmy powiedział, że nikasil się świeci jak chrom a to się tak (moim zdaniem) nie świeciło i były na cylku takie drobniutkie ryski nie wgłębienia tylko ryski i to mi wyglądało, że już kiedyś był robiony szlif a jak by wierzyć typowi od którego Hondzię kupowałem to był on już robiony 2 razy. Mierząc suwmiarką średnica cylindra wyszła mi 54.6 mm, a czy to wygląda na 2 przebyte szlify ?;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz dojebany ostro ten cylek...najłatwiej sprawdzic czy nicasil czy żeliwo magnesem kochani ;) żeliwo przyciągnie a nicasil nie :bigrazz:

 

To jest nicasil na oko...magnes by prawde powiedział: tutaj ci została tylko tuleja i nowy tłok chyba ze chcesz wydać na komplet nowy Hondy 1000zł .... tyle kosztuje nowy cylek z tłokiem i pierścieniami.

 

ja swoja przytarłem i rozebrałem :) okazało się że wydmuchało mi oba zamki na pierścionkach :P generalnie i tak nie miałem kompresji i ten silnik był na wykończeniu ale jak się wkręcił na obroty to szedł jak burza. Tłok przyjdzie do mnie jutro....ja już mam wstawiona tuleję przez poprzedniego właściciela wiec tylko szlif i jazda dalej.

 

Powodzenia w remoncie :) a sama Hondzia bardzo ładna :)

 

Jakby ktoś chciał zobaczyć mój tłok i cylek to zapraszam na mój bikepics :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zobacze :) :icon_mrgreen: :icon_razz: i o to chodzi :) :) i już się tego cylindra wyszlifowanego doczekać nie mogę echhh

 

Te dziury po bokach to po zamkach pierścieni :) zostały delikatnie mówiąc gdzieś wydmuchane :D ciekawe czy ja tak jeździłem czy to moja robota? .... no ale Werteksik już się dopasowuje do cylindra i juz za niecały tydzień pewnie rozpoczniemy najgorszy w moim przypadku etap...czyli docieranie :D

 

apropo werteks też na bikepicsie obfocony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Przez te kilka dni dowiedziałem się od was b.dużo mądrych rzeczy :icon_mrgreen: A co do skatowanych tłoków to ostatnio rozebraliśmy u kumpla sqterek a mianowicie romet target i tłok miał w sobie dziurę taką jakby przetkał go ołówkiem xD Jak zechcecie to wstawię foty ; ]

PS: przy docieraniu chodzi tylko oto aby nie przegrzać silnika? Czy w ogóle nie można wbijać nawysokie obroty? Jak byście byli tacy wspałaniałomyślni to poprosił bym jakiś link z dobrym i dokładnym opisem docierania :eek: Miło mi, że Hondzia się podoba :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!!!!!!!!! sory że się wcinam ale tamten temat już jest chyba skończony a więc teraz ja mam problem z

CRMem a mianowicie wszystko ładnie chodzi silnik jest po remącie nowy tłok (vertex) nowy korbowód i dużo różnych dupereli a problem wynika z tego iż jakoś przy 8 tys. obr zaczyna mi przerywać szarpać i w ogóle :icon_mrgreen: dopiero jak popuszczę mu gazu potem dodam to już się wkręca normalnie do 11 tys. po prostu w okolicy 8tys łapie jakąś zawieche :biggrin: myślę że to jest wina zaworu wydechowego bo z tego co się dowiedziałem to on się w tym zakresie otwiera, jeśli ktoś będzie tak miły i wytłumaczy mi jak go się reguluje lub jak sprawdzić czy on w ogóle chodzi będę bardzo wdzięczny :buttrock: proszę o jakieś konkretne odpowiedzi :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...