wojcik_dan Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Mój drugi moto zmieniłem z F2 na F4i. Trudno było znaleźć coś dobrego, ale chyba udało się. 2001 na wtrysku, stalowe oploty, carbonowe wykończenia oryginalny lakier, zero rysek, nawet klucze Hondy były w bagażniku od 1 właściciela. Jedyny mankament to może przebieg bo 41000 km, ale jest w świetnym stanie. Tylko muszę tłumik zmienić bo jest oryginalny, ale to na przyszły sezon.Pozdrawiam :biggrin: http://bikepics.com/pictures/1351939/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 gratki - jedyna sluszna marka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Mój drugi moto zmieniłem z F2 na F4i. Trudno było znaleźć coś dobrego, ale chyba udało się. 2001 na wtrysku, stalowe oploty, carbonowe wykończenia oryginalny lakier, zero rysek, nawet klucze Hondy były w bagażniku od 1 właściciela. Jedyny mankament to może przebieg bo 41000 km, ale jest w świetnym stanie. Tylko muszę tłumik zmienić bo jest oryginalny, ale to na przyszły sezon.Pozdrawiam :biggrin: http://bikepics.com/pictures/1351939/ Dlaczego przebieg to mankament? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcik_dan Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Wydaje mi się, że trochę sporo jak na rok 2001. Chyba,że się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 taki przebieg dla tego moto to nic . dopiero się dobrze dotarł :D spoko . jeśli będziesz dbał o moto to spokojnie dokręcisz i do 140 tys albo i duuzo więcej (przecież to honda :biggrin: ) Gratulacje jedynie słusznej marki :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcik_dan Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Dzięki. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 (edytowane) Wydaje mi się, że trochę sporo jak na rok 2001. Chyba,że się mylę. Jeśli ten przebieg jest realny to tylko się ciesz. Zapewniam Cię że motocykle miewają większe przebiegi i nic im się nie dzieje. No, ale to zakorzenione z demoludów przekonanie że po 30 000 silnik jest do wymiany. PS. Obecnie nie ma sensu robić motocykli zbyt trwałych (co innego kilkanaście/dziesiąt lat temu) bo większość i tak nie dojeżdża do remontu a po drugie muszą sprzedawać się nowe modele. Jak z samochodami. Edytowane 13 Lipca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.