Skocz do zawartości

Crash pady, slidery FZ6 Fazer S2 '08


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

przymierzam się do kupna crash padów do konkretnie tego modelu z tematu. Myślałem o oryginalnych od Yamahy, jednak to ponoć 650zł. Czy ktoś ma takie i mógłby zarzucić foto jak wyglądają założone? A może ktoś z Was załatwi mi je po dobrej cenie lub wskaże gdzie można kupić taniej?

 

I tutaj mam dylemat, czy warto zapłacić połowę mniej za jakieś no name'y lub przydomową rzeźbę, które przy wywrotce przy odrobinie szczęścia rozpieprzą mi ramę?

 

A może ktoś z Was zaliczył na FZ6 Fazer glebę i się pochwali, bo jego slidery świetnie zdały egzamin?

Aha, szukam crash padów w całości w kolorze czarnym, nie świecących się jak psu jajca :) Pomożecie?

 

P.S. nie podpiąłem się pod istniejące tematy, bo nie znalazłem tematu, który by w tytule łączył wszystkie wymienione zagadnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem crashpady R&G, są zbudowane na bazie wydłużonej śruby i końcówki z twardego plastiku (?). Podobnie jak u kolegi tutaj. Efekt porażający :banghead:

 

Dlatego myślę, że może takie firmowe, które mają jakby wysięgnik do którego dopiero przymocowana jest śruba z plastikiem, mogą dać lepszy efekt. Wtedy siła nie idzie centralnie na ramę, tylko właśnie na ten wysięgnik. Coś podobnego jak w PUIG, tyle że dłuższy. Poprawcie mnie jak się mylę :evil:

Edytowane przez Mizc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, za 650zł to sobie klatkę założysz i jeszcze na 0,7l dobrej wódki zostanie.

 

Zajc, Twoje paciaki są dla mnie jak muzyka :buttrock:

 

Ja używam takich za 100zł i o droższych nawet nie myślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam oryginalne, przy parkingowkach to sie scierwo lamie. Ale raz mialem malego szlifa, crashpadzik pekl, starl sie ale na boku moto rysy nie bylo.

A po szlifie co się uszkodziło poza crash padem? Końcówka kierownicy, lusterko, kierunkowskaz, czy w ogóle nic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po szlifie co się uszkodziło poza crash padem? Końcówka kierownicy, lusterko, kierunkowskaz, czy w ogóle nic?

Wlasciwie to najpierw walnalem w barierke, rozjebalem cala owiewke z przodu i dopiero szlifnalem. Owiewka do wyrzutu, ale na boku, czyli tam gdzie chronil crashpad, raczej bez strat.

 

PS

 

Jakby sie kto zastanawial - AC to naprawde zajebisty pomysl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak wygląda crash firmy Womet po małej "parkingówce" (prędkość około 10-15 km/h) FZ

6 mojego kumpla.

http://img150.imageshack.us/my.php?image=piovx3.jpg

A oto straty:

http://img150.imageshack.us/my.php?image=pio1th2.jpg

http://img231.imageshack.us/my.php?image=pio2xw3.jpg

http://img231.imageshack.us/my.php?image=pio3lk0.jpg

Ogólnie spełnił swoją role.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądają w porządku, ale nie chciałbym montować niesprawdzonych/niepolecanych. Chyba jednak wystarczą mi Zipsery, albo Womet, bo płacić 650 zł za crash pady, które się łamią przy parkingówce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...