rolnik896 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Witam kupiłem niedawno cagive planet 125 z 2000r. Mam problem z kontrolka rezerwy, cały czas się świeci (nawet z pełnym bakiem ) taki problem wydaje sie że nie przeszkadza w jeździe a jednak źłe obliczyłem ilość benzyny i zbrakło jej na trasie :banghead: :banghead: :banghead: .Bardzo mi zależy na zrobieniu tego mankamentu Z góry dzięki :) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 jeśli masz czujnik poziomu benzyny tak z ''pływakiem'' to mógł ci się zaciąć. weź go wykręć i zobacz co tam z nim się dzieje do uruchomienia go użyj WD-40 napsikaj tam do środka czujnika i potelep nim aż się rozrusza :) Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik896 Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 czyli mowisz ze musze odkrecic kranik bo tam u mnie wchodza kable od kontrolki rezerwy i wd 40 . tak tez zrobie wiellki dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulamoto Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Teraz ceny paliwa ida tak w gore, ze moze poprostu juz nie wlewasz ponad poziom :D :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik896 Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 bulamoto nie przesadzaj widze kiedy paliwo podchodzi pod korek , chyba ze mam rezerwe 12litrów (cały bak) ale to raczej nie mozliwe;p dzis odrkeciłem kranik z czujnikiem ale to jest czujnik bez pływaka czyli chyba bede musiał wymienic :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Sprawdź czy kabel który idzie od kontrolki do czujnika gdzieś niechcący nie dotyka masy. Najłatwiej sprawdzisz to poprzez odłączenie przewodu od czujnika. Jeżeli kontrolka nie zgaśnie to szukaj wzdłuż tego przewodu, bo gdzieś ,,masuje'', czyli albo jest przetarty i swoimi żyłami dotyka masy motocykla, albo na którymś ze złącz nie masz izolacji i również dotyka do masy. Jeżeli kontrolka po odłączeniu zgaśnie to ewidentna wina czujnika poziomu paliwa.Pozdrawiam!Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik896 Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 to ma sensbo zauwazyłem ze jest przetarty zaraz przy kraniku ;p jutro to sprawdze wielkie dzieki Pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.