Skocz do zawartości

problem z rozpoznaniem


vifon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Stary - popracuj nad ortografią, bo ten temat czytają ludzie w różnym wieku (również nastolatki przymierzające się do ciężkich sprzętów zza Buga);

Nie dziwi mnie rus goniący z prędkością ponad 100km/h, bo sam swoim byłym sprzętem od czasu do czasu ganiałem lekko ponad 120km\h....................a i czasem zdarzyło mi się spotkać Junaka (GPX), który gonił w trasie srednio 110-120km/h (tak - to możliwe!).......

Każdym sprzętem da się jeździć - wystarczy go dobrze dopracować.........

 

kolego 110 to on idzie na dyfrze 8 ja mam założony 10tke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego 110 to on idzie na dyfrze 8 ja mam założony 10tke

Niech goni nawet 200km\h.............................tylko jak to się ma do tematu "problem z rozpoznaniem"???

Co do "garków z tłokami" za 230zł, to miałem takie założone w swojej byłej maszynie. Faktycznie - jeden gar był inaczej spasowany niż drugi, jednak po "przegotowaniu" udało mi się założyć ten zestaw do silnika. Powiem szczerze, że trzy razy "spuchł", ale po przejechaniu jakiś 300 - 350km (i wymianie oleju) problem puchnięcia i przegrzewania zniknął.

Był to zestaw prawdopodobnie z Ukrain (wykonanie nie było rewelacyjne) ale dawał sobie radę.........

Ps;

Terenowo nie jeździłem - ale przy jeździe szosowej nie oszczędzałem go zbytnio........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...