gazda Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Stary - popracuj nad ortografią, bo ten temat czytają ludzie w różnym wieku (również nastolatki przymierzające się do ciężkich sprzętów zza Buga);Nie dziwi mnie rus goniący z prędkością ponad 100km/h, bo sam swoim byłym sprzętem od czasu do czasu ganiałem lekko ponad 120km\h....................a i czasem zdarzyło mi się spotkać Junaka (GPX), który gonił w trasie srednio 110-120km/h (tak - to możliwe!).......Każdym sprzętem da się jeździć - wystarczy go dobrze dopracować......... kolego 110 to on idzie na dyfrze 8 ja mam założony 10tke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 kolego 110 to on idzie na dyfrze 8 ja mam założony 10tkeNiech goni nawet 200km\h.............................tylko jak to się ma do tematu "problem z rozpoznaniem"??? Co do "garków z tłokami" za 230zł, to miałem takie założone w swojej byłej maszynie. Faktycznie - jeden gar był inaczej spasowany niż drugi, jednak po "przegotowaniu" udało mi się założyć ten zestaw do silnika. Powiem szczerze, że trzy razy "spuchł", ale po przejechaniu jakiś 300 - 350km (i wymianie oleju) problem puchnięcia i przegrzewania zniknął.Był to zestaw prawdopodobnie z Ukrain (wykonanie nie było rewelacyjne) ale dawał sobie radę.........Ps;Terenowo nie jeździłem - ale przy jeździe szosowej nie oszczędzałem go zbytnio........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.