gazda Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Paolo350 napisał: Stary - popracuj nad ortografią, bo ten temat czytają ludzie w różnym wieku (również nastolatki przymierzające się do ciężkich sprzętów zza Buga);Nie dziwi mnie rus goniący z prędkością ponad 100km/h, bo sam swoim byłym sprzętem od czasu do czasu ganiałem lekko ponad 120km\h....................a i czasem zdarzyło mi się spotkać Junaka (GPX), który gonił w trasie srednio 110-120km/h (tak - to możliwe!).......Każdym sprzętem da się jeździć - wystarczy go dobrze dopracować......... kolego 110 to on idzie na dyfrze 8 ja mam założony 10tke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 gazda napisał: kolego 110 to on idzie na dyfrze 8 ja mam założony 10tkeNiech goni nawet 200km\h.............................tylko jak to się ma do tematu "problem z rozpoznaniem"??? Co do "garków z tłokami" za 230zł, to miałem takie założone w swojej byłej maszynie. Faktycznie - jeden gar był inaczej spasowany niż drugi, jednak po "przegotowaniu" udało mi się założyć ten zestaw do silnika. Powiem szczerze, że trzy razy "spuchł", ale po przejechaniu jakiś 300 - 350km (i wymianie oleju) problem puchnięcia i przegrzewania zniknął.Był to zestaw prawdopodobnie z Ukrain (wykonanie nie było rewelacyjne) ale dawał sobie radę.........Ps;Terenowo nie jeździłem - ale przy jeździe szosowej nie oszczędzałem go zbytnio........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.