NAZI Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Witam. Szukam juz 2 dni tematow o w/w moto i nic. Wiec musze sie zapytac tutaj;) Od kilku dni jestem posiadaczem tego moto, moze i stary, ale jazda jest swietna. Ze wzgledu na to ze ma swoje lata no i niezbyt ktos o niego dbal chcialbym go rozebrac i zrobic do porzadku. Jesli chodzi o materialy eksploatacyjne to z jakiej ktm beda pasowaly? chodzi mi o filtr powietrza oleju zestaw napedowy itd. bo u mnie w sklepie nie maja w katalogu tego moto. a np. zestaw napedowy musze jak najszybciej zamawiac, to samo z linka sprzegla. Co do dekompresatora, u mnie ma jakos dziwnie pociagnieta linke, nie miala byc ona czasem sprezona ze starterem noznym? Kolejny problem jest taki ze na wolnych obrotach chodzi przez pol minuty a po chwili maleja... momentami jakby delikatnie strzelal w gaznik, co to moze byc, zaplon? gaznik? w ogole to mam zamontowany gaznik BING, tak mialy oryginalnie? pozdrawiam i z gory dzieki za wszelka pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Tego ktm'a rocznik 91 ma mój kumpel, i tam ma ręczny dekompresator. Z którego roku Ty masz sprzęt?Wiem ze duzo cześci pasuje z 620. Oryginalnie powinien byc chyba gaźnik Keichin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 oryginalnie jsst dellorto phm 40 - lubi doprowadzac do lez :) , powinno pasowc graty z 620 to mniej wiecej to samo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 (edytowane) a ten gaznik bing co ja mam, to co to za badziewie? wlozony dla lepszych osiagow? czy po prostu mniej z nim problemow... a macie moze jakies propozycje rozwiazania problemu z ta zalewana swieca u mnie? bo jest cala czarna wiec nic ciekawego.. a co do roku to moj jest 89r. pozdrawiam Edytowane 8 Lipca 2008 przez NAZI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Na dellorto osiągi są ok, bing jest łatwiej wyregulować. Sprawdź położenie iglicy, dysze, skład mieszanki biegu jałowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 iglica jest najbardziej obnizona, sklad mieszanki wysuniety na pol obrotu..wiec nie wiem co moze byc, chyba ze poziom paliwa zbyt wysoki...a w tym ktm jest mozliwosc regulacji zaplonu? i jak sie do tego zabrac..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 mam troche inne pytanie:] podregulowalem troche tego binga ale to mimo wszystko nadal nie to... jednak przerabiam mojego kata na supermoto wiec zastanawialem sie nad lagodniejszym gaznikiem (mikuni) jest duza strata na mocy? bo moj bing 54 mm w dodaku pali jak czolg wiec na drogi nie bardzo. Czy ktos sie kiedys zastanawial nad zamontowanie elektrycznego rozrusznika do gs 600? bo jak ogladalem roznice miedzy silnikami z a bez rozrusznika to wychodzi na to ze to tylko kwestia pokrywy no i kola magnesowego ktore ma sprzegielko jednokierunkowe... z gory dzieki za pomoc, przygotowuje sie do remontu kapitalnego calej ktm dlatego szukam jak najwiecej info:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 mam troche inne pytanie:] podregulowalem troche tego binga ale to mimo wszystko nadal nie to... jednak przerabiam mojego kata na supermoto wiec zastanawialem sie nad lagodniejszym gaznikiem (mikuni) jest duza strata na mocy?Nie chodzi o stratę mocy tylko o reakcję silnika na dodanie gazu, na mikuni zostanie wykastrowany, straci swoją "brutalność". Na twoim miejscu najpierw doprowadziłbym do porządku to co już jest (do pełnej sprawności) pojeździł z jeden sezon, wymienił się doświadczeniami z zapoznanymi motocyklistani i dopiero puźniej myślał o przeróbkach. A zapłon zdaje się że regulowany jest poprzez kręcenie deklem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 tak tez chce zrobic.wyregulowac binga do porzadku, tylko z kad teraz wziac info...jaki poziom paliwa, sklad mieszanki, iglica itd.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Nikt tu Ci nie poda gotowego przepisu na Binga do LC4, musisz sam ekseperymentować. Sporo znajdziesz w sieci pod hasłem Adjusting Bing carburetor. Większość rzeczy takich jak poziom w komorze jest uniwersalna dla Binga niezależnie od typu gaźnika, w każdym razie zawsze jest jakiś punk t zaczepienia.Na początek ta stronka jest niezła http://www.theultralightplace.com/bing.htmIglica - 3 ząbek od góryŚróbka powietrza - wykręcona 3/4 obrotuPoziom paliwa - 1/2 cala od góryJeżeli rozpoznajesz objawy zbyt bogatej lub zbyt ubogiej mieszanki (kolor świecy, kolor dymu z tłumika, dzwięk wydawany przez silnik...) to resztę sobie doregulujesz. Najtrudniej jest z dyszami, bo niestety w nie trzeba zainwestować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.