rivera666 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Tak jak w temacie.Mam problem z zapowietrzajacym sie sprzeglem [hydraulicznym] w moim Kacie [ Exc 125 '01 ].Co wyjazd w teren musze gdzies na lysym polu stawac i je odpowietrzac. Staje sie to udreka. Zapowietrzalo sie zadziej z czasem im wiecej narobie kilometrow tym czesciej sie zapowietrza. Ma ktos jakies wytlumaczenie na to ? I co najlepiej lac najlepiej do tego sprzegla i gdzie to dostac w łodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 kiedy wymieniałeś płyn? czy wymieniałeś przewód? czy tłoczek pompy nie potrzebuje regeneracji?ile lat ma moto i kiedy te rzeczy były robione? jeśli nie wiesz to może warto było by to zrobić.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Najczęściej pada pompka (klamka) sprzęgła. Konieczne jest rozebranie i weryfikacja czesci. Ważne jest aby cylinderek nie miał rys wewnątrz na powierzchni współpracującej z tłoczkiem oraz stan samego tłoczka i jego dwóch gumowych uszczelek. Reperaturka - tłoczek komplet- kosztuje ok 150 PLN. Oryginalny płyn Magury jest drogi, ja używałem z powodzeniem amortyzatorowy 5W , inni lali Citroenowski LHM i też działało. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.