XJoter900 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Witajcie, pyra nie ma problemu czy sam czy +1. Będzie dodatkowo kilka maszyn z mojej okolicy więc na tą chwilę jest nas ca. 10 osób Czyli działam z tematem i rezerwuje miejscówkę. Lista osób:1. tqmeh + 12. pyra + 13. Renia + Luck4. Nytu + 15. ...........6. Drogi tqmehZ wielką chęcią pojawię się na spotkaniu opędzlować małe małe conieco i powymieniać się doświadczeniami więc możesz dodać mnie do listy :)Koledzy jeżdżący xvs chyba nie obraża się jak pojawi się rzędówka w gronie?Jacek Jelenia Góra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duńczyk Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 witam - Xjotera- prawie ziomala , w ubiegłym roku w lipcu krótko , ale byłem XVS-em w Jeleniej i okolicy :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avo Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Witam Chętnie spotkałbym się w zacnym gronie użytkowników XVS-ów, ale w tym samym terminie jest KOCI RAJD http://www.zlotymotocyklowe.pl/zlot/1793-V-Koci-Rajd.html zwany wczeniej RAJDEM KOCICH GÓR, na który planowałem wybrać się wcześniej.Bardzo fajna impreza , zaplanowana na sobotę 24.05. Impreza odbywa się niedaleko miejsca Waszego spotkania więc jak ktoś miałby ochotę wziąśćudział to bardzo polecam i jest to jakaś alternatywa dla spędzenia soboty od rana do godzina popołudniowych.Pozdrawiami życzę udanej zabawy. Wojtek>>AVO<< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 (edytowane) Witam Xjotera do zobaczenia na spotkaniu! Cześć Wojtku, dzięki za info, jak znajdziesz chwilę zapraszamy, pyra Książ to b. ciekawa propozycja jest to jednak 70km w jedną stronę (od naszego miejsca spotkania) dla jednej lokalizacjiJeśli będą osoby zainteresowane małą wycieczką po okolicy można zrobić wypad na podobnym dystansie odwiedzając na jednej trasie 4-6 rożnych miejsc.Decyzja oczywiście zależy od Was. Kilka propozycji na tą chwilę: na trasie Jelenia Góra - Szklarska Poręba - Świeradów po drodze świetne widoki http://pl.wikipedia.org/wiki/Anomalia_grawitacyjna_w_Karpaczu http://pl.wikipedia.org/wiki/Zakręt_Śmierci http://www.zamekczocha.com/ http://www.grodziec.com/ http://pl.wikipedia.org/wiki/Zapora_Pilchowice Mapka https://maps.google.pl/maps?saddr=Pielgrzymka&daddr=51.0142022,15.8944526+to:50.8254539,15.5252105+to:swieradow+to:Zamek+Czocha,+Le%C5%9Bna+to:Nieznana+droga&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.973562,15.607452&spn=0.327734,0.837021&sll=50.979615,15.766754&sspn=0.327691,0.837021&geocode=FZ3zCwMdO0zxACnVskwm1SIPRzHHxixYr0nwog%3BFTpqCgMdtIfyACl15gPPzR4PRzEx6GTt1_r-tg%3BFe2IBwMdWuXsACk3SnC0J9sORzF7oB-Ruc_RQQ%3BFTLOCAMdAB7qACnrJLLZedMORzGpERUKmwLZ0A%3BFaWqCgMdSIPpACEbqgCrOFPtrikBsv_aQ9UIRzEbqgCrOFPtrg%3BFd74CwMdGErxAA&oq=lw%C3%B3wek&t=h&mra=ls&via=1,2&z=11 Całość do ustalenia. Pozdrawiam Edytowane 16 Lutego 2014 przez tqmeh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XJoter900 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 witam - Xjotera- prawie ziomala , w ubiegłym roku w lipcu krótko , ale byłem XVS-em w Jeleniej i okolicy :lalag: Jelenia Góra i jej okolice nie pozwalają się nudzić, a wielokrotna turystyka po tych rejonach zawsze relaksuje dając ogromna przyjemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro1970 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Cześć,może być olej castrol do mojego MS rok 2007? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 (edytowane) Może, wg instrukcji 20W40 z catrola odpowiada mu Act>Evo 4T 20W-40 Edytowane 1 Marca 2014 przez tqmeh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro1970 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Jeszcze jedna rzecz jest mi potrzebna,muszę utwardzić czy usztywnić zawieszenie z racji tego ze mnie przybyło a śmigam z plecaczkiem.Proszę panowie o pomoc,jak to zrobić i ile podkręcić żeby nie przedobrzyć,jak sprawdzić czy pas napędowy jest dobrze naciągniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Zawieszenie tylne ma na amortyzatorze przekręcany pierścień który dociskając sprężynę utwardza je.Napięcie pasa sprawdza się naciskając go i obserwując w okienku wychylenie,Mam gdzieś instrukcje w PDF wyśle Ci linka na PW Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro1970 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Zawieszenie tylne ma na amortyzatorze przekręcany pierścień który dociskając sprężynę utwardza je.Napięcie pasa sprawdza się naciskając go i obserwując w okienku wychylenie,Mam gdzieś instrukcje w PDF wyśle Ci linka na PW Pozdrawiamdzieki pozdrawiam 'W okienku wychylenie',nie bardzo wiem o co loto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 (edytowane) Na dolnej osłonie pasa masz okienko z podziałką, instrukcja mówi że przykładasz określoną siłę i sprawdzasz ile pas się wychylił.Jak z dużo to za luźny, jak za mało to za mocno naszpanowany Edytowane 3 Marca 2014 przez tqmeh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombers Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 WymianaZmiana pasa jest bardzo prostą a wręcz prostacka rzeczą. Ściągamy tylne koło, ściągamy osłonę pulleya zakładamy pas zakładamy koło i osłonę i tyle. Naciąg pasa jest również dziecinie prosty przy tylnej osi mamy znaczniki i wystarczy że odległość od środka osi do znaczników będzie taka sama i mamy koło w osi a pas nie może się ugiąć więcej niż na znaczniku na plastikowej osłonie pasa w tzw okienku kontrolnym. Najtrudniejsza sprawą jest przyłożyć odpowiednią siłę nacisku na pas aby sprawdzić głębokość ugięcia pasa no i tu albo musimy mieć wyczucie tej siły w palcu albo musimy sobie sprawić odpowiedni przyrząd i z siłą 4,5 kg sprawdzać ugięcie się pasa, które nie powinno być większe niż 14 do 21 mm. Domorośli mechanicy często napinają pas „na oko”, podczas gdy można kupić odpowiednie urządzenie, które pozwoli zmierzyć siłę jego napięcia i to rozwiązanie gorąco polecam. Skutkiem takiego postępowania jest nadmierne ścieranie się paska i zerwanie zębów znacznego obniżenia sprawności przekładni. Czyszczenie pasaCzyszczenie pasów to kolejna czynność, podczas której dochodzi niekiedy do nieprawidłowości. Zasadą jest niestosowanie do tego celu żadnych agresywnych środków chemicznych oraz ostrych przedmiotów, takich jak szczotki druciane, papier ścierny itp. W przeciwnym wypadku dojdzie do trwałego uszkodzenia powierzchni pasa. Sprawdzonym i skutecznym środkiem usuwającym zabrudzenia z pasów jest mieszanina gliceryny i spirytusu w stosunku 1:10. Gliceryna dostępna jest w aptece a spirytus w sklepie. Jeśli ktoś nie chce się zastosować do tej porady może wymyć pas zwykłą wodą z mydłem używając do tego szczoteczki do zębów. Czasami po myciu pasa pojawiają się piskliwe dźwięki z pasa co powoduje niesamowią irytację kierowcy jak i współtowarzyszy podróży. Te dźwięki świadczą o brak współosiowości koła odbiorczego i pasa. Na szczęście motocykl dzięki oznaczeniom sam podpowiada jak należy zabrać się do ustawienia koła w osi. Zanim jednak zaczniecie naciągać pas należy poluzować mocowanie hamulca. Znaczniki znacznikami ale preferuję dokładne zmierzenie oległości na osi po obu jej stronach za pomocą suwmiarki. Należy podkreślić, że metoda ta jest czasochłonna jeśli zależy nam dokładności. Dużo większą precyzję osiowania można osiągnąć przy użyciu laserowych urządzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Naciąg pasa zmierzysz tego typu ustrojstwem http://www.malyhd.com/959.htmlAby usztywnić zawieszenie należy: podnieść moto na podnośniku, aby opadło tylne koło i odkręcić górną osłonę pasa. Wtedy jest dość łatwe dojście do pierścienia z lewej strony. jak jeździsz solo ustaw na 5-7, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 WymianaZmiana pasa jest bardzo prostą a wręcz prostacka rzeczą. Ściągamy tylne koło, ściągamy osłonę pulleya zakładamy pas zakładamy koło i osłonę i tyle. Jeśli Ci się uda wymienić pas bez zdjęcia wahacza to gratuluję. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro1970 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Jeśli Ci się uda wymienić pas bez zdjęcia wahacza to gratuluję.Nie mam zamiaru sam zabierać sie do naciągania lub wymiany pasa,do pewnych rzeczy nie pcham paluchów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.