piter 1600 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Możesz dolać każdy płyn chłodniczy.Nie ma z tym problemu.A jeśli jest starszy niż trzy lata to wymień na nowy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 (edytowane) Dzięki Piotrze za infro, bez obrazy tyle to ja wiem, nie jest to mój pierwszy pojazd, płyn u mnie jest zielony, czerwonego lać nie będę chociaż są pewnie mieszalne ;) .......Płyn jest klarowny, więc wymieniać go nie będę na razie. Może to kogoś zainteresuje, zauważyłem lekkie zapocenie na górnym króćcu chłodnicy, zobaczcie i siebie czy gdzieś po ciuchu płyn nie ucieka. Pozdr Edytowane 12 Maja 2013 przez tqmeh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 To XVS 1300 są chłodzone cieczą? A 1900 powietrzem. Ciekawe Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 a co gorsze, nie mają zegara na baku :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 a co gorsze, nie mają zegara na baku :laugh:Że niby 1900 nie mają :icon_question: :icon_eek:Mają elektroniczny :bigrazz: Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 :laugh: my tu o xvs 1300 piszemy :laugh: ale skoro się dziwisz To XVS 1300 są chłodzone cieczą? A 1900 powietrzem. Ciekawe to odpowiadam :biggrin:a xv1900 to starsza technologia :laugh: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro1970 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Stawiam na wybite łożysko główki ramy, albo krzywą bądź źle wyważoną oponęto była na szczęście oponka,dali nowa koło jest wyważone i jest ok.DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Cześć, mam pytanko odnośnie filtra powietrza w instrukcji jest info : Oil-coated paper element czyli nasączony olejem.Jak rozumiem silnikowy jest OK tylko pytanie jak mocno go tym olejem potraktować? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg103 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 kolego tqmehfiltr nasączamy specjalnym olejem do filtrów - ja mam filtr firmy KN i olej też KN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) Kupiłem filtr w serwisie, nikt nic nie mówił o oleju, trzeba będzie ich dopytać....Ewentualnie zastosować coś takiego : http://www.castrolmoto.com/pl/products/foam_air_oil.php Edytowane 18 Maja 2013 przez tqmeh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.zielin Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 jakaś fotka ? bo nie łapię :sad: nie jestem pewien, ale raczej to chyba tylko klosz, masz wersję angielską cz amerykańską ? amerykany świecą poziomo więc można jeździć, można założyć mocniejszą żarówkę lub xenona( warto)wersje mam angielska, takze swiatlo pada przeciwnie do PL wersji, takze bede musial cos zakombinowac. Thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) Kupiłem filtr w serwisie, nikt nic nie mówił o oleju, trzeba będzie ich dopytać....Ewentualnie zastosować coś takiego : http://www.castrolmoto.com/pl/products/foam_air_oil.phptak na moje oko, to podałeś środek do filtrów z "gąbki". Jesteś pewien że filtr papierowy trzeba nasączać -pierwsze słyszę ? Nasącza się i myje filtry wielokrotnego użytku, kup K&N i spoko , ma starczyć na 500.000 km :ohmy: Edytowane 19 Maja 2013 przez pyra.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) Tylko taki olej znalazłemMiałeś w rękach swój filtr, jest suchy czy mokry?Sprawdziłem instrukcję na str 2-8 jest info: Air filterAir filter element Oil-coated paper element Edytowane 19 Maja 2013 przez tqmeh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liteon44 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Witam Wszystkich forumowiczów!!!Od dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem XVS 1300A!!! W 2011r zrobiłem prawko na kategorię A i musiałem coś nabyć ;) .To mój trzeci sezon, z którego cieszę się jak dzik :biggrin: Właściwie jestem świerzakiem, bo to mój pierwszy motocykl (w dzieciństwie trochę jeździłem Rometem :biggrin: ). Jak już trafiłem na forum, to Wasze opisy maszynki oddawały dokładnie to, co czuję jeżdżąc nią na co dzień. Wtedy myślałem, że z każdym motorem tego typu tak jest, ale już wiek, że tylko na naszych XVSkach tak cudownie się jeździ!!!!!Szkoda, że tak późno odkryłem forum, bo pierwsze spotkanie już mnie ominęło (miodzio zdjątka jak same XVSki jadą). Pozdrawiam Wszystkich!!! PS Jestem z okolic Wolina, Kamienia Pomorskiego - taka mała mieścinka o nazwie Golczewo, ale pochodzę z Bydgoszczy. Edytowane 20 Maja 2013 przez Liteon44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Tylko taki olej znalazłemMiałeś w rękach swój filtr, jest suchy czy mokry? teraz mam K&N i jego sie myje i nasącza, poprzedni leży w garażu- jest suchy.A w instrukcji "po polsku" nic nie piszą o nasączaniu.Cześć Liteon44 witaj wśród swoich, podobno będą kolejne spotkania ;) a przez Golczewo to ostatnio pędziliśmy do Międzywodzia i dalej wybrzeżem......3 Dragi i 1 MS Edytowane 20 Maja 2013 przez pyra.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.