luurek Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 WitamChciałem się przywitaćPosiadam MS od listopada ale że pogoda była niezła zdążyłem troche pojeździć Warto było zainwestować w tą maszynę Jest może ktoś z okolic Tarnowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witaj, Gratuluje udanej maszyny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Witam.Jako że zastanawiam sie nad tym motorkiem i jeszcze Suzuki VL 1500(nowy model na wtrysku).Może jest tutaj ktoś kto jeździł na obu. 1.Jak wygląda porównanie jakości wykonania tych maszyn. 2.Czy różnica w mocy i przyspieszeniu jest tak odczuwalny na korzyść xvs 1300?(7km więcej) 3.Czy moment obrotowy (w xvs jest przy 4 tys. w grubasie przy 2500 tyś,obrotów) daje rade? 4.Czy xvs jest bardzo niski ?(na filmikach you tube większość kierowników wygląda jak na jamniku)choć wymiary katalogowe są porównywalne z VL 1500. Edytowane 21 Stycznia 2016 przez damikss Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Cześć, porównania nie mam, poszukaj blisko siebie tych maszyn i przymierz się Ad pkt4 jak byś porównał XVS z virago to jest różnica ale w podobnych gabarytowo maszynach 2 cm w prawo lub w lewo......Powtórzę się ..... musisz się przymierzyć, zależy ule masz wzrostu i jaka pozycja Cie interesuje, jedni wolą spacerówki inni podesty, jeden prosta kierownicę inny seryjną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Na Suzuki VL 1500,siedziałem, przymierzałem, kawalek jechałem ,motocykl dla mnie bardzo poręczny i pozycja bardzo wygodna. Mam 176 ,92 kg. Pytam o porownie jakościowe, miedzy suzuki i yamaha, bo obecnie mam yamahe fz6s2 i jakoś ani skrzynia biegów ani kultura pracy silnika mnie nie zachwyca. Jak to wygląda w xvs 1300 ,jak z jakością wykonania tego motocykla,spasowanie elementów , powłoki lakiernicze po paru latach,kultura pracy silnika i skrzyni,jakieś awarie,podstawowe usterki it.. Luzy zaworowe w XVS 1300 są,na śrubkach śrubkach, czy na płytkach i co ile km należy je kontrolować? Edytowane 22 Stycznia 2016 przez damikss Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Mojego XVS-a mam niedługo teraz będzie 4 sezon, dla mnie spasowanie całości jest na wysokim poziomie jak to mówią ludzie "trzyma się kupy"Lakierniczo nic się nie dzieje, eksploatacyjne także bez problemów i to nie tylko moja opinia, Japońce to nie HD ;) chociaż też są świetneZawory reguluje się śrubkami co 25tys km z tego co pamiętam więc nie ma tragediiPraca skrzyni biegów jest poprawna, ten sinik - spasowanie całości nie lubi za wolnych obrotów, jak to niektórzy potrafią przy 50 wbić 5 biegOperowanie gazem jest delikatnie i przekłada sie bezpośrednio na kulturę jazdyWzrostowo i wagowo jesteśmy identyczni więc powiem że zrobiłem jednego dnia z Kolegą który tu się wypowiadał powyżej 600km było OKZ inną osobą na plastiku zrobiliśmy 400km dla mnie rozgrzewka a on miał już dość Porównań tych dwóch maszyn się nie podejmuję gdyż nie znam suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombers Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Witam. Witam.Jako że zastanawiam sie nad tym motorkiem i jeszcze Suzuki VL 1500(nowy model na wtrysku).Może jest tutaj ktoś kto jeździł na obu. 1.Jak wygląda porównanie jakości wykonania tych maszyn. 2.Czy różnica w mocy i przyspieszeniu jest tak odczuwalny na korzyść xvs 1300?(7km więcej) 3.Czy moment obrotowy (w xvs jest przy 4 tys. w grubasie przy 2500 tyś,obrotów) daje rade? 4.Czy xvs jest bardzo niski ?(na filmikach you tube większość kierowników wygląda jak na jamniku)choć wymiary katalogowe są porównywalne z VL 1500.Mam XVS od 4-lat i miałem okazję pojeździć na Suzi (3 kumali pomyka na takich)zalety Suzi:- spalanie ( 4,5 - 5,5 l/100km),- obłędnie brzmi na wydechach Vance & Hines- bardzo elastyczny silnik.Odnośnie XVS-a:- to brak mi elastyczności skrzyni begów ( krótkie przełożenia),- spalanie ( 5,2 - 5,6 l/100 km),- ma świetne przyśpieszenie, świetnie trzyma się drogi i wchodzi w zakręty.Reszta to kwestia gustu, który Ci się podoba? ( to chyba najuważniejsze!!!!!!!!!!!!). Edytowane 21 Lutego 2016 przez Bombers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Wygląd to kwestia gustu oba sa ladne .:) Bombers Czy odczułeś duza roznice w mocy miedzy VL1500 a xvs 1300? Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombers Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Wygląd to kwestia gustu oba sa ladne . :)Bombers Czy odczułeś duza roznice w mocy miedzy VL1500 a xvs 1300Przyśpieszenie zdecydowanie XVS ( moim zdaniem do 4 biegu), ale elastyczność to zdecydowanie Suzi.Ja przy zakupie szukałem VTX, a jeżdżę XVS i nie żałuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 WitamMam mały problem.Otóż zamówiłam za oceanem oryginalną szybę do Yamahy.Na foto była z mocowaniem dotarła bez(czas oczekiwania sześć miesięcy).I problem bo nie mogę znależdż nigdzie uchwytów mocujących.Jak macie wiedzę gdzie takie ustrojstwo można dokupić proszę o pomoc.Będę zobowiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Cześć, pozostaje szukać po ogłoszeniach z częściami, może coś się pojawi Zapytaj może tutajhttp://allegro.pl/kpl-szyba-yamaha-midnight-star-950-1300-mocowanie-i5973044006.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 VL 1500. zabytek , komfortowy ale leniwy , wali się w zakrętach makabrycznie , hamulce wołają o pomstę do nieba i palie 8-9 jak trosze szybciej jedziesz . jeżdzilem , yamaha nie jedzilem ale z zasady jest lepsza bo nowocześniejsza o 1 epokę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro1970 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Część.chciałem zapytać czy ktoś z Was wymieniał tarcze zegara w swoim midnight star,mam w milach a znalazłem w mecie tarcze w km chciałbym wymienić.Proszę o kilka wskazówek jak to zrobić i czy da się to wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Michalak Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) WitamMam mały problem.Otóż zamówiłam za oceanem oryginalną szybę do Yamahy.Na foto była z mocowaniem dotarła bez(czas oczekiwania sześć miesięcy).I problem bo nie mogę znależdż nigdzie uchwytów mocujących.Jak macie wiedzę gdzie takie ustrojstwo można dokupić proszę o pomoc.Będę zobowiązany.Jest taki sklep, który handluje głównie częściami sprowadzonymi z USA - polecam http://www.lidor.pl/ Mają sporo towaru na stanie w Polsce a są z Poznania :-) Witajcie Koledzy! Wpadłem na szatański pomysł aby dorobić wyższe oparcie do mojej Yamaszki. Mam obecnie oryginalne oparcie Yamaha, które niestety sięga pasażerowi tylko do okolicy lędźwi. Trudno pokonywać setki kilometrów bez wyższego oparcia. Te dostępne w necie i na aukcjach albo są za niskie albo zbyt drogie.Proszę Was o informacje czy ktoś już coś podobnego "ćwiczył", aby zamiast samej oryginalnej poduszki oparcia założyć w to samo miejsce wyższą poduszkę i może jeszcze troszkę szerszą. Taką sięgającą przynajmniej do połowy pleców czyli na jakieś 40 do 50cm.Wymyśliłem sobie, że stelaż do obszycia skórą i podklejenia gąbką wykonam z blachy 3mm ale zastanawiam się, czy wytrzyma napór pleców i się nie wygnie :-(Macie jakieś doświadczenia? Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez Robert Michalak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Cześć, możesz poszukać, zlecić wykonanie wyższego oparcia i przykręcić go w miejsce oryginalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.