Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

pyra nie ma problemu czy sam czy +1. Będzie dodatkowo kilka maszyn z mojej okolicy więc na tą chwilę jest nas ca. 10 osób

 

Czyli działam z tematem i rezerwuje miejscówkę.

 

Lista osób:

1. tqmeh + 1

2. pyra + 1

3. Renia + Luck

4. Nytu + 1

5. ...........

6.

 

Drogi tqmeh

Z wielką chęcią pojawię się na spotkaniu opędzlować małe małe conieco i powymieniać się doświadczeniami więc możesz dodać mnie do listy :)

Koledzy jeżdżący xvs chyba nie obraża się jak pojawi się rzędówka w gronie?

Jacek Jelenia Góra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Chętnie spotkałbym się w zacnym gronie użytkowników XVS-ów, ale w tym samym terminie jest KOCI RAJD http://www.zlotymotocyklowe.pl/zlot/1793-V-Koci-Rajd.html zwany wczeniej RAJDEM KOCICH GÓR, na który planowałem wybrać się wcześniej.

Bardzo fajna impreza , zaplanowana na sobotę 24.05. Impreza odbywa się niedaleko miejsca Waszego spotkania więc jak ktoś miałby ochotę wziąśćudział to bardzo polecam i jest to jakaś alternatywa dla spędzenia soboty od rana do godzina popołudniowych.

Pozdrawiami życzę udanej zabawy.

 

Wojtek

>>AVO<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Xjotera do zobaczenia na spotkaniu!

 

Cześć Wojtku, dzięki za info, jak znajdziesz chwilę zapraszamy,

 

pyra Książ to b. ciekawa propozycja jest to jednak 70km w jedną stronę (od naszego miejsca spotkania) dla jednej lokalizacji

Jeśli będą osoby zainteresowane małą wycieczką po okolicy można zrobić wypad na podobnym dystansie odwiedzając na jednej trasie 4-6 rożnych miejsc.

Decyzja oczywiście zależy od Was.

 

Kilka propozycji na tą chwilę:

 

na trasie Jelenia Góra - Szklarska Poręba - Świeradów po drodze świetne widoki

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Anomalia_grawitacyjna_w_Karpaczu

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zakręt_Śmierci

 

http://www.zamekczocha.com/

 

http://www.grodziec.com/

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zapora_Pilchowice

 

Mapka

 

https://maps.google.pl/maps?saddr=Pielgrzymka&daddr=51.0142022,15.8944526+to:50.8254539,15.5252105+to:swieradow+to:Zamek+Czocha,+Le%C5%9Bna+to:Nieznana+droga&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.973562,15.607452&spn=0.327734,0.837021&sll=50.979615,15.766754&sspn=0.327691,0.837021&geocode=FZ3zCwMdO0zxACnVskwm1SIPRzHHxixYr0nwog%3BFTpqCgMdtIfyACl15gPPzR4PRzEx6GTt1_r-tg%3BFe2IBwMdWuXsACk3SnC0J9sORzF7oB-Ruc_RQQ%3BFTLOCAMdAB7qACnrJLLZedMORzGpERUKmwLZ0A%3BFaWqCgMdSIPpACEbqgCrOFPtrikBsv_aQ9UIRzEbqgCrOFPtrg%3BFd74CwMdGErxAA&oq=lw%C3%B3wek&t=h&mra=ls&via=1,2&z=11

 

Całość do ustalenia.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez tqmeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam - Xjotera- prawie ziomala , w ubiegłym roku w lipcu krótko , ale byłem XVS-em w Jeleniej i okolicy :lalag:

Jelenia Góra i jej okolice nie pozwalają się nudzić, a wielokrotna turystyka po tych rejonach zawsze relaksuje dając ogromna przyjemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeszcze jedna rzecz jest mi potrzebna,muszę utwardzić czy usztywnić zawieszenie z racji tego ze mnie przybyło a śmigam z plecaczkiem.Proszę panowie o pomoc,jak to zrobić i ile podkręcić żeby nie przedobrzyć,jak sprawdzić czy pas napędowy jest dobrze naciągniety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie tylne ma na amortyzatorze przekręcany pierścień który dociskając sprężynę utwardza je.

Napięcie pasa sprawdza się naciskając go i obserwując w okienku wychylenie,

Mam gdzieś instrukcje w PDF wyśle Ci linka na PW

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie tylne ma na amortyzatorze przekręcany pierścień który dociskając sprężynę utwardza je.

Napięcie pasa sprawdza się naciskając go i obserwując w okienku wychylenie,

Mam gdzieś instrukcje w PDF wyśle Ci linka na PW

 

Pozdrawiam

dzieki pozdrawiam

 

'W okienku wychylenie',nie bardzo wiem o co loto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dolnej osłonie pasa masz okienko z podziałką, instrukcja mówi że przykładasz określoną siłę i sprawdzasz ile pas się wychylił.

Jak z dużo to za luźny, jak za mało to za mocno naszpanowany

Edytowane przez tqmeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana

Zmiana pasa jest bardzo prostą a wręcz prostacka rzeczą. Ściągamy tylne koło, ściągamy osłonę pulleya zakładamy pas zakładamy koło i osłonę i tyle.

Naciąg pasa jest również dziecinie prosty przy tylnej osi mamy znaczniki i wystarczy że odległość od środka osi do znaczników będzie taka sama i mamy koło w osi a pas nie może się ugiąć więcej niż na znaczniku na plastikowej osłonie pasa w tzw okienku kontrolnym. Najtrudniejsza sprawą jest przyłożyć odpowiednią siłę nacisku na pas aby sprawdzić głębokość ugięcia pasa no i tu albo musimy mieć wyczucie tej siły w palcu albo musimy sobie sprawić odpowiedni przyrząd i z siłą 4,5 kg sprawdzać ugięcie się pasa, które nie powinno być większe niż 14 do 21 mm.

Domorośli mechanicy często napinają pas „na oko”, podczas gdy można kupić odpowiednie urządzenie, które pozwoli zmierzyć siłę jego napięcia i to rozwiązanie gorąco polecam. Skutkiem takiego postępowania jest nadmierne ścieranie się paska i zerwanie zębów znacznego obniżenia sprawności przekładni.

Czyszczenie pasa

Czyszczenie pasów to kolejna czynność, podczas której dochodzi niekiedy do nieprawidłowości. Zasadą jest niestosowanie do tego celu żadnych agresywnych środków chemicznych oraz ostrych przedmiotów, takich jak szczotki druciane, papier ścierny itp. W przeciwnym wypadku dojdzie do trwałego uszkodzenia powierzchni pasa. Sprawdzonym i skutecznym środkiem usuwającym zabrudzenia z pasów jest mieszanina gliceryny i spirytusu w stosunku 1:10. Gliceryna dostępna jest w aptece a spirytus w sklepie. Jeśli ktoś nie chce się zastosować do tej porady może wymyć pas zwykłą wodą z mydłem używając do tego szczoteczki do zębów. Czasami po myciu pasa pojawiają się piskliwe dźwięki z pasa co powoduje niesamowią irytację kierowcy jak i współtowarzyszy podróży. Te dźwięki świadczą o brak współosiowości koła odbiorczego i pasa. Na szczęście motocykl dzięki oznaczeniom sam podpowiada jak należy zabrać się do ustawienia koła w osi. Zanim jednak zaczniecie naciągać pas należy poluzować mocowanie hamulca. Znaczniki znacznikami ale preferuję dokładne zmierzenie oległości na osi po obu jej stronach za pomocą suwmiarki. Należy podkreślić, że metoda ta jest czasochłonna jeśli zależy nam dokładności. Dużo większą precyzję osiowania można osiągnąć przy użyciu laserowych urządzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naciąg pasa zmierzysz tego typu ustrojstwem http://www.malyhd.com/959.html

Aby usztywnić zawieszenie należy: podnieść moto na podnośniku, aby opadło tylne koło i odkręcić górną osłonę pasa. Wtedy jest dość łatwe dojście do pierścienia z lewej strony. jak jeździsz solo ustaw na 5-7,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana

Zmiana pasa jest bardzo prostą a wręcz prostacka rzeczą. Ściągamy tylne koło, ściągamy osłonę pulleya zakładamy pas zakładamy koło i osłonę i tyle.

 

 

 

 

 

 

Jeśli Ci się uda wymienić pas bez zdjęcia wahacza to gratuluję.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...