Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

jak fabryka zaleca i tak też stosuję: Yamalube4 20W40 klasy SG lub wyższej, zalewam castrola 20W40 Act>Evo 4T natomiast filtr olejowy w tym roku zamontowałem z firmy champion

 

Tu masz szczegóły

http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9040701&contentId=7074467

Edytowane przez tqmeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej Motul 7100 jest olejem syntetycznym i jak najbardziej się nadaje do Twojego motocykla.Poczytaj o tym oleju a nie powtarzaj jakieś nie sprawdzone rewelacje.Jeśli nie chcesz oleju syntetycznego to zalej np Motulem 5100 ,jest półsyntetyczny.W motocyklu chłodzonym cieczą wystarczy olej o gęstości 10W40.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, u mnie nic się nie dzieje, wyczyść - umyj delikatnie i zakonserwuj, można natłuścić olejem ewentualnie czymś extra.

 

Z innej beczki:

 

Polska strona Yamahy jak zwykle w krzakach, na niemieckiej dla przykładu działa katalog części

 

http://www.yamaha-motor.eu/de/informationen/Copy_of_yamaha-ersatzteile-katalog.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, no u mnie wyszlo jezdzenie w zimie, po brudnych, zasolonych drogach, wsumie to zaniedbalem, ale juz moto jest w procesie oczyszczania, takze bedzie git.

 

Z innej beczki, gdzie znajde numer farby motocykla?

Przewaznie kod farby jest nabity na tabliczce znamieniowej, zagladnij do manuala tam jest objasnione ktory kod jest od koloru.

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, cos mi sie chyba zla passa zaczyna, huehue

1. Odkrylem, ze mam wadliwy przewod od chlodnicy, wyglada jakby sie rozszczelnil, ktos mial podobny problem? Oczywiscie do wymiany.

2. Ostanio, po tym jak moto stalo na podnosniku przez kilka dni, jak czyslilismy lagi, podczas pierwszej jazdy zaswiecila mi sie kontrolka od biegu neutralnego, zarzyla sie, zgasla, potem jeszcze tak kilka razy i potem przez reszte dnia byl spokoj, dzisiaj jak sprawdzalem w garazu odpalilem moto, na chwilke znowu pojawila sie przy ruszaniu, potem wyskoczylem na ulice, kolko zrobilem ale nie bylo problemu, szukalem tego ustrojstwa w manualu ale kret jestem, nic nie widze, ktos mial cos podobnego...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

co do pkt1 sprawdź co sie dzieje pomiędzy przewodem a krućcem na który jest nałożony.

Z czasem guma robi się miękka maleje siła trzymania opaski i zaczyna się sączenie płynu który paruje i zostawia nalot.

Pomaga wtedy wyczyszczenie wszystkiego i skręcenie na nowo - do spr jest tez opaska - czy lekko chodzi

pkt2 jak pyra zapodał, wyżej masz linka do niemieckiej strony znajdziesz tam rozrysowanego MS-a

jak coś to mam serwisowego manuala

 

Pozdr

Edytowane przez tqmeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...