driv3r3 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 witamniedawno kupiłem derbi gpr 50 w kiepskim stanie do remontu.Rozebrałem silnik wymieniłem łożyska symeringi uszczelki, wał i membrany. Gdy go kupiłem ciężko odpalał z rozrusznika gdy był zimny, i gdy troche nim pojeździłem odpalał coraz gorzej pod koniec nie chciał nawet ciepły za bardzo (rozrusznik dobrze kręcił). Myślałem ze to wina luzu na wale ale teraz nie ma żadnego i nawet nie mysli o odpaleniu na rozrusznik, nawet gdy podłącze akumulator od samochodu i kręce kilka sekund na ciepłym silniku. NA pycha odpala leciutko. Rozrusznik jest raczej dobry dawałem do sprawdzenia do elektryka i mówił ze dobry. A i nie moge ustawić w nim wolnych obrotów najniższe jakie sie udaje ustawić to ok 2,4tys po tej granicy obroty szybko spadają i silnik gaśnie. Silnik na dobre ciśnienie ma cylinder airsal 70cm gaźnik 21mm dellorto sportowy tłumik nikt nie pomoże?czy to może być wina tego ze gaźnik jest zamocowany na gumowej rurce ok 5cm zamiast bezpośrednio na króćcu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 jak poskładałes to wal sie lekko obracał? co do wolnych obrotow to masz cos z gaznikiem i membranami(nie maja przeswitow?) filtr powietrza wyczyszczony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driv3r3 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 wał kręci sie leciutko, filtr powietrza juz patrzyłem nei jest strasznie brudny jutro dla pewności wyczyszcze go dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Sprawdz kolego kompresje? najczesciej sa wlasnie takie objawy konczacego sie tloka ze przestaje palic na rozrusznik. Ale jak cieply to powinien cos zagadac z rozrusznika. Sprawdz narazie kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driv3r3 Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 właśnie kompresja jest dobra silnik ma dużo mocy. Kompresja około 11bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.