Skocz do zawartości

driv3r3

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O driv3r3

  • Urodziny 05/23/1991

Osobiste

  • Motocykl
    gpr50&dr350
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    mazury

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia driv3r3

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. guma od gaźnika do filtra powietrza jest dobra?
  2. też tak myśle... i toczenie chyba też odpada pytałem jednego tokarza to powiedział ze ciężko bedzie dokładnie wytoczyć w takich obudowach i nie chce tego sie podjąć
  3. własnie kleju używałem poprawnie i to dobrego loctite czy jakoś tak
  4. witam mam mały problem z silnikiem minarelli am6 50cm. mam w nim tuningowy cylinder 80cm i osprzęt i wzmocniony wał, wszystko fajnie latało ale do czasu, zrobiły sie luzy w obudowach silnika tu gdzie sie wkłada łożyska. Łożyska latają w obudowach i jest duży luz na wale. Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Wklejałem je na klej jakiś ale wytrzymało z 500km.
  5. http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...0c-1978/o/m5866 tu są jakieś schematy do podobnego moto, ale schematu elektryki nie ma ;/
  6. właśnie kompresja jest dobra silnik ma dużo mocy. Kompresja około 11bar
  7. wał kręci sie leciutko, filtr powietrza juz patrzyłem nei jest strasznie brudny jutro dla pewności wyczyszcze go dokładnie
  8. witam niedawno kupiłem derbi gpr 50 w kiepskim stanie do remontu. Rozebrałem silnik wymieniłem łożyska symeringi uszczelki, wał i membrany. Gdy go kupiłem ciężko odpalał z rozrusznika gdy był zimny, i gdy troche nim pojeździłem odpalał coraz gorzej pod koniec nie chciał nawet ciepły za bardzo (rozrusznik dobrze kręcił). Myślałem ze to wina luzu na wale ale teraz nie ma żadnego i nawet nie mysli o odpaleniu na rozrusznik, nawet gdy podłącze akumulator od samochodu i kręce kilka sekund na ciepłym silniku. NA pycha odpala leciutko. Rozrusznik jest raczej dobry dawałem do sprawdzenia do elektryka i mówił ze dobry. A i nie moge ustawić w nim wolnych obrotów najniższe jakie sie udaje ustawić to ok 2,4tys po tej granicy obroty szybko spadają i silnik gaśnie. Silnik na dobre ciśnienie ma cylinder airsal 70cm gaźnik 21mm dellorto sportowy tłumik nikt nie pomoże? czy to może być wina tego ze gaźnik jest zamocowany na gumowej rurce ok 5cm zamiast bezpośrednio na króćcu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...