witam niedawno kupiłem derbi gpr 50 w kiepskim stanie do remontu. Rozebrałem silnik wymieniłem łożyska symeringi uszczelki, wał i membrany. Gdy go kupiłem ciężko odpalał z rozrusznika gdy był zimny, i gdy troche nim pojeździłem odpalał coraz gorzej pod koniec nie chciał nawet ciepły za bardzo (rozrusznik dobrze kręcił). Myślałem ze to wina luzu na wale ale teraz nie ma żadnego i nawet nie mysli o odpaleniu na rozrusznik, nawet gdy podłącze akumulator od samochodu i kręce kilka sekund na ciepłym silniku. NA pycha odpala leciutko. Rozrusznik jest raczej dobry dawałem do sprawdzenia do elektryka i mówił ze dobry. A i nie moge ustawić w nim wolnych obrotów najniższe jakie sie udaje ustawić to ok 2,4tys po tej granicy obroty szybko spadają i silnik gaśnie. Silnik na dobre ciśnienie ma cylinder airsal 70cm gaźnik 21mm dellorto sportowy tłumik nikt nie pomoże? czy to może być wina tego ze gaźnik jest zamocowany na gumowej rurce ok 5cm zamiast bezpośrednio na króćcu?