Gość joserodo Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 Czy można się tego pozbyć (rozłączyć) jeśli tak to jak to zrobić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 witam pozbyc sie na pewno mozna choc nie wiem czy ma to jakis sens przeciez skoku dzwigni nie zmniejszy, a przerobki trzeba wprowadzic , jedynym pozytkiem bedzie prawidlowa zmiana biegow tzn z tzw. kontrolnym naciskiem przy puszczaniu sprzegla co jest niemozliwe z tym ustrojstwem ;) ale ma to tez swoje plusy np. zerwana linka to nie problem:) jak to wylączyc ? ano wylączyc sie nie da, trzeba delikatnie przerobic tzn zdjac z walka rozrusznika tą powiedzmy "krzywke" na jej miejsce wstawic tulejke i emocowac tak jak byla umocowana "krzywka"(chyba kolkiem przelotowym - nie pamietam)dalej juz pozostaje tylko demontaz dwigienki wysprzeglania ktora opierala sie na tej "krzywce" i po wszystkiemu :lol: w sumie to ja tez chcialem tak zrobic w swojej CZ ale dalem sobie spokój, moze z wrodzonego lenistwa :) (po ruszeniu czlowiek zapomina o sprzegle - tyle ze skraca ta żywot skrzyni ale cos za cos) udanych kombinacji(nie odpowiadam za efekt modyfikacji :ehz: ) :lol: pozdro herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2004 Zgadza się wystarczy wybić kołek przelotowy który trzyma dźwigienkę wysprzęglającą (pod prawą pokrywą) i zdjąć dźwigienkę. I to wszystko. Ale długi skok dźwigni zmiany biegów pozostanie, choć potrzebna będzie dużo mniejsza siła. Można by wtedy zastosować krótszą dźwignię zmiany biegów ale z kolei utrudnione będzie odpalanie. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 12 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2004 w zasadzie wystarczy jedynie wyjac tą dzwigienke tak jak powiedzial Darek , ale uwarzam ze zdjecie równiez tej krzywki daje w rezultacie rozwiazanie bardziej leganckie, ale to jest jedynie moja prywatna opinia a kazdy nich robi jak chce ;) co do skracania dzwigni to szczerze nie polecam, bo zwiekszona sila jaka bedzie potrzebna do uruchomienia sprzetu zaprocentuje szybszym zużyciem tulejki w lewej kapie i wyciekami oleju :cry: herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 12 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2004 Dzięki. Włąsnie oto mi chodziło, krótko, zwięźle i na temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.