rafalek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Witam.Właśnie wróciłem z nieudanej próby zamontowania gmoli. Problemem nie do przeskoczenia było odkręcenie dolnej śruby mocującej silnik. Klucz 17 przejście przez okrągłe okienko. Nie da się podejść kluczem oczkowym, bo za mało miejsca, a nasadowy nie przechodzi przez oczko za którym znajduje się ta sruba. Płaski klucz za to objeżdża, bo sruba jest przykręcona jak w lokomotywie. Jest na to jakiś sposób? A może jakiś specjalny klucz nasadowy z cienkimi ściankami??? Inaczej trzeba rozebrać połowę motocykla, żeby można było podejść kluczem oczkowym, albo nasadowym, a tego chciałbym uniknąć.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 jest na to sposób;) Jedziesz do super marketu kupujesz nasadke oczkowa nr. 17 długa Yato. Następnie odpalasz szlifierke kontowa szlifujesz nasadke do ządanej grubosci scianki, likwidujesz naprezenia uderzajac w nasadke załozona na śrube młotkiem. Bierzesz trzpień naprezasz, kilka przekleństw skierowanych w strone martwej ale jakze upierdliwej śruby i odkręcone. Sposób nr. 2 Poszerzasz okienko na klucz nasadowy i reszta jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 jest na to sposób;) Jedziesz do super marketu kupujesz nasadke oczkowa nr. 17 długa Yato. Następnie odpalasz szlifierke kontowa szlifujesz nasadke do ządanej grubosci scianki, likwidujesz naprezenia uderzajac w nasadke załozona na śrube młotkiem. Bierzesz trzpień naprezasz, kilka przekleństw skierowanych w strone martwej ale jakze upierdliwej śruby i odkręcone. Sposób nr. 2 Poszerzasz okienko na klucz nasadowy i reszta jak wyżej. Dzięki, spróbują zeszlifować końcówkę klucza nasadowego.Poszerzenie oczka nie wchodzi w grę, bo ewnie zaraz by mi gwarancję zabrali. Gmole zamontowane. RZeczona śruba była najmniejszym problemem i wykręciłem ja zeszlifowanym kluczem nasadowym. Nie obyo się jednak bez obcięcia orginalnej śruby brzeszczotem. Wracając do samych gmoli to powiem jedno. Wystrzegajcie się tego włoskiego badziewia. Każda śruba to nowy problem. Oczka przesuniete w stosunku do punktów mocowania nawet o centymetr. Wszystkie gwinty do poprawki. Montaż 6 śrub zajął mi 6 godzin. Nigdy więcej gmoli Givi. W poprzednim motocyklu montowałem Hepco&Becker i paswały idealnie, wysztkie śruby można było przykręcić rękami (na początku). Przy Givi więcej jest roboty kowalskiej żeby to jako tako przypasować niż mechanicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 kurcze no givi montowałem ostatnio u kumpla i naprawde szybciutko poszło... Co do nasadki sam mam takich kilka zeszlifowanych, normalnie czasem człowieka trafia jak musi takie pierdolniki odkrecać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 (edytowane) Czolem! Potwierdzam jakosc H&B :]. Mam i gmole i stelaze pod kufry. Instalacja w moto prosta i przyjemna :icon_mrgreen:. I witam kolejnego uzytkownika CBF 1000 :buttrock:. Pozdro Edytowane 27 Czerwca 2008 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 A moja CBF jeszcze miesiac temu należała do Słonego.Jaki ten swiat mały.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Hehehe, to znaczy jezdzilem na Twojej CBF wczesniej od Ciebie :biggrin:.http://zbyhu1.republika.pl/moto/zima.htmFaktycznie swiat jest maly... Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietra Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Mały nie mały ale gmole i stelaże od Givi dają radę.Do mojego DL-a montowałem i poszło bardzo fajnie, szybko i przyjemnie. BTW Cześć zbyhu :biggrin: Cytuj ------------------------------------------- Polfa Grodzisk 1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.