JerrryD Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam, kupiłem świeżo CB500, i nie pasuje mi położenie dźwigni biegów i hamulca tylnego (są jak dla mnie za wysoko i muszę zadzierać stopy). Biegi chyba wystarczy przestawić na wieloklinie. A hamulec?W Haynes'ie jest opis tylko dla starych modeli z hamulcem bębnowym. A co z tymi z tarczą z tyłu? Da się jakoś przestawić dźwignię czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Powinna być regulacja za pomocą śruby pod dźwignią. Odkręcasz śrubę, dźwignia idzie w góre, dokręcasz idzie w dół, bynajmniej mi się tam wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 ja kupilem buty nie dawno do kominezonu i tak samo mi sie wydaje ze w Cebulce toroche za blisko mam galke biegu i hamulca noznego. Z biegami idzie sobie poradzic z hamulcem sprawdze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerrryD Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Dobra, odpowiem sam sobie: trzpień tłoka pompki jest gwintowany i wkręcony w dźwignię pedału (z przeciwnakrętką). Jak się wkręca to pedał opada. Tylko potem trzeba też poprawić wyłącznik światła cofania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.