Merh Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 czy odbite (mocno) trzonki zaworow na kamieniach to zły objaw? jak temu zaradzic,czy ma to wpływ na klekot,ktory wydobywa sie z mojej głowicy w kazdym zakresie obrotów? ustawianie luzów nic nie pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmick Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ustawianie luzu nic nie pomoze .Jedyne co mozna zrobic to zeszlifowac lub wymienic , o ile mnie pamiec nie myli to w Junaku koncowki dzwigienek sa wymienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Ustawianie luzu nic nie pomoze .Jedyne co mozna zrobic to zeszlifowac lub wymienic , o ile mnie pamiec nie myli to w Junaku koncowki dzwigienek sa wymienne.Owszem wymienne, ale nie bedzie taka prosta sprawa z ich przeszlifowaniem gdyż nie są one płaskiea jedynie zaokrąglone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmick Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Owszem wymienne, ale nie bedzie taka prosta sprawa z ich przeszlifowaniem gdyż nie są one płaskiea jedynie zaokrąglone. Nie widze tu zadnego problemu .Przy szlifowaniu jedynie trza zachowac umiar bo regulacji na mimosrodach moze zabraknac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.