luki_91 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Witam.Kupilem oponę a takich właśnie oznaczeniach TUBELESS, ON TUBE TYPE RIM, FIT A TUBE z tego co mi sie wydaje to wychodzi ze ona jest dętkowa i bezdętkowa ale założyłem ja na obręcz na której wcześniej była bezdętkowa ale nic a nic nie chce sie napompować nawet dobrze nie przylega do felgi.Stad moje pytanie czy to jest opona bezdętkowa czy dętkowa??Z gory wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Witam.Kupilem oponę a takich właśnie oznaczeniach TUBELESS, ON TUBE TYPE RIM, FIT A TUBE z tego co mi sie wydaje to wychodzi ze ona jest dętkowa i bezdętkowa ale założyłem ja na obręcz na której wcześniej była bezdętkowa ale nic a nic nie chce sie napompować nawet dobrze nie przylega do felgi.Stad moje pytanie czy to jest opona bezdętkowa czy dętkowa??Z gory wielkie dziekiMasz racje, opona jest mozna powiedziec dwojaka, Natomiast jesli zalozyles bez detki, to ranty opony trzeba posmarowac smarem do opon lub wazeliną techniczną zeby byla szczelnosc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 aha.A jak myślisz wulkanizator załatwi sprawę??Dzieki za pomoc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) aha.A jak myślisz wulkanizator załatwi sprawę??Dzieki za pomoc :Dna 100% aha i jeszcze jedno - po wymianie opony konieczne jest jej wywazenie! Edytowane 18 Czerwca 2008 przez KrzysiekZet31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 aha.A jak myślisz wulkanizator załatwi sprawę??Dzieki za pomoc :icon_mrgreen: No raczej. W końcu po to są wulkanizatorzy. Zauważ że oni smarują opony jakąś bryndzą na krawędziach. Inaczej nie da rady. :clap: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 to jest taki specjalny smar do gumy Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Jordan Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Witam.Kupilem oponę a takich właśnie oznaczeniach TUBELESS, ON TUBE TYPE RIM, FIT A TUBE z tego co mi sie wydaje to wychodzi ze ona jest dętkowa i bezdętkowa ale założyłem ja na obręcz na której wcześniej była bezdętkowa ale nic a nic nie chce sie napompować nawet dobrze nie przylega do felgi.Stad moje pytanie czy to jest opona bezdętkowa czy dętkowa??Z gory wielkie dzieki Tłumaczę z angielskiego: Bezdętkowa, na obręczy do opon dętkowych użyć dętki. To tak, żeby ludziska po 1000x nie pytali o to samo :) PozdrawiamMJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.