orzeł175 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Witam zaczynam remont jawy i mam pytanie jak zdjąć przód od ramy i jak zdjąć tylni wahacz i ile tak mniej więcej wyniesie piaskowanie całej jawy z góry dzięki za odp; ślinik już w remoncie mam cylinder po szlifie IV i tłok pierścionki kupie i resztę potrzebną do remontu silnika Acha i jeszcze w baku jest taka masa jakby majonez koloru ciemna czerwień jak to wyczyścić jakieś środki chemiczne czy coś? proszę o rade.Załatwiłem sobie lakiernika za pół darmo gość ma zakład lakierniczy i ma wfmke z 1955r ale nie chce sprzedać bez papierów 9600 od nowości przebiegu.Narazie niebede robił chromów bo nie mam kasy ale kiedyś zrobię narazie lakier i ślinik i rejestracja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) Witam zaczynam remont jawy i mam pytanie jak zdjąć przód od ramy i jak zdjąć tylni wahacz Przód zdejmuje się bardzo prosto - odkręcasz ramke reflektora, zdejmujesz górną część lampy, odkręcasz trzy śruby (dwie od lag i jedna od sztycy) i dwie śruby M6 (wewnątrz nakrętek mocujących lagi do półki górnej) - i po kłopocie - półka zchodzi. Zostaje demontarz nakrętki od sztycy (klucz pazurkowy), zdjęcie górnego łożyska - i zrobione);Tylny wahacz jest bodajże zabezpieczony wkrętem (od spodu - mniej więcej na środku). Odkręcasz go, zdejmujesz dekielki i wysuwasz swożeń mocujący wahacz do ramy;Z tego co pamiętam to jakoś tak to szło (mam nadzieje, ze niczego nie pokręciłem.................); Edytowane 18 Czerwca 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeł175 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Więc tak z tym przodem to odkręciłem dwie śruby które trzymają lagi w nich są pręty takie to chyba dobrze zrobiłem ale jeśli chodzi o ta główną śrubę to nie wiem jak to zrobić nie mam takiego klucza dużego chyba tam jest 34 i jak wygląda ten klucz pazurkowy Wahacz tylny odkręciłem te śrubę i co dalej jak zdjąć te dekielki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeł175 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Kupiłem na allegro stacyjkę nową tylko że ta ma 4 gniazda a stara oryginalna ma 3 czy to nie będzie przeszkadzało przy elektryce i jak wyciągnąć blaszkę ze skorupy lampy ta od stacyjki bo stacyjka wyszła ale została ta blaszka nie mogę jej wyciągnąć i pomóżcie z tym przodem i jak ten bak oczyścić pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu90 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 jeśli dobrze zrozumiałem to musisz od strony wkładania kluczyka odkręcić taki pierścień (prawy gwint) i cała stacyjka wychodzi dołem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeł175 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 To właśnie zrobiłem ale ta blacha co w niej jest stacyjka została i nie chce wyjść z lampy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 No to ja wybij, np. drewnianym mlotkiem... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.