Skocz do zawartości

maliniakosGFR

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maliniakosGFR

  • Urodziny 01/06/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ZIELONA GÓRA

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ500s
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia maliniakosGFR

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Co masz na myśli?

  2. W mojej GPZ 500s z 1995 roku też cyka podczas hamowania, a wszystko jest ok (klocki extra) także niektóre sprzęty tak mają, śmigaj spokojnie. POzdr..
  3. NA www.125.pl chłopaki śmigają na takich sprzętach, zapytaj tam. oraz wejdź tu(podstawowe dane tego motoru): http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nx125%2088.htm
  4. Prosiłem o ewentualną alternatywną metodę, demontażu tego elementu, a nie o zgryźliwą docinkę. Jeśli nie masz nic mądrego do napisania (metodę znaną z własnej autopsji), to proszę Cię, nie pisz nic!!!
  5. Witam, kupiłem kawe z 95roku i ma ona popękany przedni błotnik. Chcę to zdemontować i skleić,ale niechce mi wyjść (błotnik ma wyprofilowanie na lagi). Czy konieczny jest demontarz przedniego koła, aby ściągnąć w dół po lagach błotnik?? Może jest inna opcja? Proszę o wasze opinie na ten temat. Pozdr...
  6. U mnie w Gilerze było podobnie jak miałem świece na wykończeniu (lub masz dobraną złą ciepłotę świecy). Wymieniłem i jest gicio (już mi nie gaśnie po krótkiej pezejażdżce). Pozdr..
  7. Damiano wielkie dzięki za manuala;) innym oczywiście też za cenne info. Pozdr...
  8. Dzięki chłopaki za info;) Do ER-500 właśnie ściągnąłem też włoski;) Pozdr..
  9. Dzięki brachu masz rację są dziurki na przepustnicy, a może ktoś jeszcze ma jakieś sugestie lub schematy jak to zrobić, no i manuala po 94roku;) pozdr...
  10. Witam, zakupiłem właśnie kawasaki gpz 500 s z 95 roku i jest zblokowany do 34KM. Jeśli wiecie jak można ściągnąć blokadę aby uzyskać standardowe 60KM to oproszę o radę:icon_twisted: ps. szukam także manuala do wersji od 94roku w zwyż, bede wielce zobowiązany za pomoc;)
  11. możliwości są tylko dwie: albo linka od ssania ci się pchychaczyła i dlatego zalewa ci motor, albo puścił ci jeden z simeringów na wale i wcina olej ze skrzyni biegów
  12. Witam, posiadam Gilere GFR125 z 95roku i ostatnio pojawił sie problem, a mianowicie zrobił się ogromny luz w góre i w dół na dźwigni biegów(podczas przełączania biegów skok ok 4cm)przez co czasami nie mogę wbic biegów w górę, musze wtedy delikatnie opuścić nogą wajhe w dół i dopiero do góry(tak za każdym razem) nie wiem co się stało że ta wajha dostała takiego bezwładnego luzu. Jeśli możecie to proszę o porade co to jest i może jak naprawić ów zonka:) pozdrawiam...
  13. Witam w apce nie ma oddzielnego smarowania łańcucha!ten weżyk służy do czegoś innego(wywala nadmiar oleju ze skrzyni)smarować łąńcuch musisz sam!!! Po drugie nie przejmuj się bo każdy wdusuw tak chodzi po odpaleniu na ssaniu że sie nie wkręca dopóki się nie rozgrzeje i nie przepali nadmiaru oleju po wyłączeniu ssania. Pozdr...
  14. Witam, mam to samo więc się nie przejmuj bo to jest normalne(wężyk pewnie ci idzie z lewej strony obok łańcucha)wężyk spełnia swoje zadanie(czyli wywala nadmiar pewnie z przekładni) a tak przy okazji, do silników 2T nie leje się oleju bezpośrednio do silnika, chyba że do przekładni więc... Pozdrowionka ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...