Skocz do zawartości

Marlew

Forumowicze
  • Postów

    1623
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Marlew

  • Urodziny 08/31/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    dobre winko i takie tam... :)
  • Skąd
    Piaseczno, Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    kolej na GSa
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Marlew

MOTONITA - głaszczący manetkę

MOTONITA - głaszczący manetkę (27/46)

-13

Reputacja

  1. http://www.boxer-parts.eu/swieca_zaplonowa_do_serii_r1100_%28oprocz_r1100s%29,0,125.html ja mam na szczęscie kogoś komu ufam ale do Nadarzyna masz daleko :D temu silnikowi naprawde nie przeszkadza jazda przy tych 7-7,5 tys obrotów :D nie masz sie co bać
  2. to raczej tutaj szukaj przyczyny. Miałem ten sam silnik w motocyklu cięższym o jakies 40 kg. Przy jezdzie na maxa czyli pod 200 i wykorzystywanie każdej okazji do przyspieszenia na maxa schodziło 7-7,5/100 przy turystycznej jezdzie we dwójkę z 3 kuframi i prędkoscią do 150 max 6/100 Tobie przy 80 powinno brac 4-5 kłania sie serwis z dostępem do kompa chyba że zaniedbałes podstawy typu swiece (w 1100 masz jedną na cylinder) i filtr powietrza. Osiągi ma OK? 100 na II minie? kręci sie do odcięcia bez problemu?
  3. Adam sorry ale jezdziłem boxerem przez ostatnie 3 sezony do wczoraj a jutro kupuje następnego :) stan techniczny był idealny i od wymiany do wymiany nie dolewałem ani grama oleju (no moze ze 100 g schodziło) a jak postał noc na bocznej podstawce to dymił jak parowóz :) taka uroda boxera - przy wysokim stanie oleju na postoju na bocznej do cylindra (lewego) dostaje się olej który potem jest wypalany. Mnie to wkurzało wiec zacząłem stawiać na centralce i problem znikł.
  4. dlatego mam nadzieję że odkupię mojego potem od firmy bo co prawda to nie overland ale laredo ale za to krajowy, serwisowany no i w dobrych rękach :D
  5. bagażnik porównuje z dwoma plaskaczami A4 i saabem 9-3. Uwierz że w GC jest mały. a z tyłu kanapa jest jakoś dziwnie wyprofilowana - jak zakładam fotelik to żeby małemu sie nogi zmiesciły to musze przedni fotel tak przesunąc że kolana sie o deske opierają :) ale i tak go kocham
  6. ja dodam parę danych na temat klekota pod maską z r 2008. Awaryjność zero.(przez 90 tys od nowosci) Zuzycie paliwa od 10 (absolutne minimum przy super oszczędnej jezdzie) do 13 (dynamiczna jazda po polskich drogach) Na autostradzie niestety powyżej 160 włącza sie dodatkowy wir w baku :) prowadzi sie zadziwiająco dobrze tylko nieraz sztywna oś z tyłu potrafi zrobić niespodziankę w zakręcie na wybojach. Ogólnie zawieszenie (co było niespodzianką) raczej twarde niż miękkie. Na równym fajnie sie prowadzi przy dynamicznej jezdzie. Swietne swiatła - jazda nocą to przyjemnosć. Jakość w środku to tragedia - twarde plastiki i dizajn z lat 80 ale wszystko działa bez zarzutu :) uwaga - zaskakująco maly bagażnik i mało miejsca z tyłu. A wydaje sie że to taki olbrzym :D Najważniesze to QDII i idealna trakcja w zimie i na mokrym. Trzeba tylko pamiętać że przyspiesza lepiej niż hamuje. Zwłaszcza na lodzie :D
  7. Marlew

    Audi A4 B8

    w nowym modelu nie było już pompowtrysków CR - i też mi mówili ze sie psują ale widocznie tylko w passatach. Nigdy żadnego szczególnego dbania o turbinę itp - tyle że serwis ustaliłem na co 15 a nie co 30 tys (nie ufam tym co 30 :D )
  8. Marlew

    Audi A4 B8

    jesli nie za późno na odpowiedź :) jezdziłem tym modelem od maja 2008 do grudnia 2010. 142 tys km wersja 2.0 TDI z automatem (multitronik) zdecydowanie najlepszy jakościowo samochód jaki używałem - jakość wnętrza bez zarzutu, spasowanie elementów tak samo, jedna awaria podczas tych prawie 3 lat (jakis czujnik ale jazdę kontynuowałem) Wygodny, cichy i ze swietnym zawieszeniem (zwłaszcza po vectrze C), tak naprawdę to wadę ma tylko jedną - mały bagażnik. Warto dopłacić za wspomaganie o zmiennej sile (zwykłe jest zbyt mocne przy szybkiej jezdzie) aha żadna dioda mi sie nie przepaliła :D tak naprawde żadna żarówka nawet :)
  9. Marlew

    Kto Lubi Bmw?

    Klaudiusz ranisz moje serce. X5 to było auto które chciałem miec po aktualnym grandzie :) tak mi sie nim fajnie jezdziło z wypożyczalni :( a Ty taką opinie wystawiasz. I wychodzi na to że grand to ideał bo po 90 tys chodzi jak zegarek i nie zanosi sie na żadną awarię :)
  10. Marlew

    Rumunia-Bułgaria

    no własnie o tym kawałku pisałem - raz skasowali a raz puscili :) autem zawsze kasują.
  11. Marlew

    Rumunia-Bułgaria

    motocykle wciąż zero. Płacisz tylko za most w Ruse (chyba 6 euro ale nie ejstem pewien) za prom w Vidin ale już nie do końca jest jasne jak wyglada opłata za most na Dunaju i autostradę za Bukaresztem na Konstancę (1x zapłaciłem a raz zostałem puszczony za free). W kazdym razie Rowinieta niepotrzebna :)
  12. Marlew

    Rumunia-Bułgaria

    ile czasu chcesz poswiecic na tranzyt? ile noclegów? standard noclegów? Na Ukraine wstyd przyznac tylko latałem wiec nie pomoge ale Rumunia jak najbardziej
  13. Marlew

    Transfogarska

    MaG..gdzie mogę znaleźć potwierdzenie tego, o czym piszesz? Jadę ok.10-12.06.i musiałbym zweryfikować trasę w tym momencie.. po prostu pytasz na dole. Zatrzymujesz sie przy dolnej stacji kolejki (od północy) albo u strażników nad zalewem (od południa) i pytasz (może być językiem migowym), już sie skonczyły czasy kiedy restrykcyjnie było traktowane otwieranie i zamykanie. Otwierają wtedy jak przejazd jest. Kwestia jak snieżna była ta zima. Bo chyba 3 lata temu nawet w sierpniu snieg leżał na pólnocnych zboczach
  14. Marlew

    Rumunia-Bułgaria

    no widzisz. Ty raz jechałeś a ja od 2 lat pracowałem na Bałkanach i zjezdziłem je z każdej mozliwej strony :) Rumunia ma świetne głowne drogi tylko ruch paskudny ale na 2oo to bez znaczenia :) Przez Serbie jest po prostu nudno. Chyba że tylko do Sofii - wtedy faktycznie z Budapesztu leciało sie błyskawicznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...