Unbedenklichkeitsbescheinigung - dalej nie rozumiem o co ci chodzi ? Jak ma się to do jazdy w niskiej temperaturze ? Trzymaj się tematu, proszę. Poczytaj sobie : https://www.adac.de/_mmm/pdf/Reifenfreigaben_Motorrad_794KB_29840.pdf lub bezpośrednio na stronie producentów czy to motocykli czy opon. Przykład Suzuki Btw. na rynku jest mnówstwo opon o różnym przeznaczeniu i przede wszystkim z różnymi mieszankami ,które to różnie zachowują swoje parametry przy różnych temperaturach, prędkościacj itd. Ale to nie znaczy ,że nawet opona torowa w niskiej temperaturze nie ma przyczepnośći, ona jest tylko trochę inna ,czysta fizyka, może jakbyś uważał w szkole to byś tę oczywistość wiedział. Zaraz mi znowu wyjedziesz z jakimiś wyimaginowanymi argumentami, typu "synek jo tyla uczniów mioł ,że mógbyś mi buty putzować, a poza tym u nos w rejchu to szczury jak koty ,takie wielkie" P.S. Synek cie robił, miało być :rolleyes: Niech mi ręka uschnie jak podniośę ją na staruszka :biggrin: Serio tolerujecie go 13 lat na tym forum, przecież on tu wylewa swoje gorzkie żale i łechcze swoje imigranckie ego :cool: Michelin Pilot Road 4 : Sicherer Grip auf unterschiedlichen Oberflächen und bei unterschiedlichen Temperaturen (von - 5 °C auf trockener Straße bis 45 °C) Der MICHELIN Pilot Road 4 verfügt über neue, Silica-verstärkte Gummimischungen, die exzellenten Grip bei Temperaturen von -5° C auf trockener Fahrbahn bis 45° C auf unterschiedlichsten Untergründen wie Fahrbahnmarkierungen oder Fußgängerüberwegen bieten. Chyba każdy to zrozumie :dry: Ale on zaraz będzie negował badania producenta :banghead: