Skocz do zawartości

RevDNS

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RevDNS

  • Urodziny 04/25/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Enduro\ Motocross, Elektronika, Programowanie, Podróże, Broń palna
  • Skąd
    Gliwice

Osobiste

  • Motocykl
    Cagiva W16 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

287 wyświetleń profilu

Osiągnięcia RevDNS

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, dziękuję serdecznie za pomoc. Faktycznie, regulacja gaźnika pomogła, charakterystyka pracy poza strzelaniem w tłumik znacząco się polepszyła. Temat można zamknąć :)
  2. szahrajj, okey, dzisiaj w końcu znajdę chwilkę, żeby coś pogrzebać. Sprawdzę kranik i gaźnik, dam znać! Dzięki! - - - dodano dnia 20.06.2018 - - - Gaźnik wyregulowałem poprzez kręcenie dwoma śrubami od składu mieszanki i obrotów jałowych. Chodzi lepiej, aczkolwiek podczas gazowania sytuacja się nie zmieniła. Świeca nadal okopcona. Zauważyłem, że po przytkaniu filtra powietrza motocykl się zadusza, więc lewego powietrza nie dostaje. Po zdjęciu filtra i chwilowym odpaleniu bez, strzela w tłumik praktycznie cały czas - czyli dostaje takich objawów jak w poście #1. I tak przydałoby się wyczyścić gaźnik i go porządnie wyregulować, więc oddaje motocykl do warsztatu. Niestety wszyscy są tak zawaleni z terminami, że o rezultacie czyszczenia napiszę pewnie z tydzień\ dwa. Ale zastanawiam się czy przepuszczające zawory również mogłyby skutkować takim zachowaniem?
  3. Witam wszystkich! Od niedawna stałem się (nie)szczęśliwym posiadaczem Cagiva W16 z 1994 roku. Motocykl jak na swój wiek wygląda całkiem okey, aczkolwiek męczy go jedna dolegliwość. Czasami po rozgrzaniu, czasami i na zimnym silniku traci moc i strzela z tłumika. (na filmie tylko w trakcie schodzenia z obrotów strzela, ale często to robi przy normalnej jeździe - zbyt często) Po wyciągnięciu świecy zapłonowej, zastałem taki oto widok: Więc kupiłem nową świecę z NGK (odpowiednik z manual'a) i sprawdziłem iskrę przy kręceniu rozrusznikiem. Iskra jest, mała ale jest. Dokonałem zatem pomiarów statora i jego wyprowadzeń na moduł zapłonowy. Rezystancja między czerwonym przewodem a czarnym - 268 Ohm Napięcie między czerwonym przewodem a czarnym przy kręceniu rozrusznikiem - ~60V Wszystkie pomiary, włącznie z trzema fazami wyszły prawidłowe, brak przebić do masy. Pożyczyłem od znajomego cewkę WN i podłączyłem ją zastępczo zamiast mojej, iskra była taka sama. Postanowiłem wyregulować zawory, według instrukcji - zawory ssące na 0.05mm oraz wydechowe na 0.1mm. Faktycznie, ktoś dawno tego nie robił, motocykl od razu zmienił charakterystykę pracy oraz troszkę ucichł. Pełen optymizmu wyjechałem w dalszy teren, 20minut później pchałem motocykl parę kilometrów :) Silnik nie wbija się na wysokie obroty (albo robi to z trudem), strzela w tłumik czasami są to pojedyńcze strzały a nie raz potrafi strzelać w całej partii obrotów. Wygląda to troszkę tak jakby brakowało paliwa. Świeca za każdym razem jest okopcona. Chcę zabrać się za regulację gaźnika, nigdy tego nie robiłem w tym motocyklu i zastanawiam się, czy podana instrukcja w manual'u dotyczy tylko wolnych obrotów, czy regulacja mieszanki odbywa się w całym zakresie? Może ktoś z forumowych kolegów ma jeszcze jakieś propozycje co mógłbym sam sprawdzić? Dziękuję za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...