Skocz do zawartości

pac1man

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja komputery piwo
  • Skąd
    ostrowiec Św.

Osiągnięcia pac1man

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. strzelanie jest bardzo szkodliwe .to ze wydech sie wypala ze wypalaja sie gniazda w zaworach same zawory moga ulec uszkodzeniu przyspiesza to tez moment ich regulacji.to na dodatek mozna uszkodzic elektronike w motocyklu.nie o sam spust chodzi ale i moduł zapłonowy.
  2. ja rozumiem cie piotrze ale widzisz ja sobie sam z tym poradze zaplecze do takich rzeczy mam wystarczajace (warsztat samochodowy) kwestia tylko informacji i wiedzy i nie powiesz mi ze sie z ta wiedza urodziłeś.po to sa właśnie service booki. wiem ze schemat rozrzadu jest bardzo podobny niemalze identyczny do CBX 750 F.ale napisz szczerze czy naprawiałeś juz wczesniej właśnie honde cb 700 sc "nighthawk S" (rc 20) z 1986roku bo to motocykl dość rzadki i moze w polsce te konkretne modele są z 3 (krótki okres produkcyjny 1984-1986 na dodatek wersja USA) . P.S. Troche to głupio by dla mnie wygladało ze mechanik samochodowy przywozi motocykl (na dodatek dosc stary konstrukcyjnie ) do mechanika motocyklowego.
  3. tak znaki na kołach sa tyle ze oba koła napedzane sa jednym łańcuchem rozrzadu.na silniku nie zauwazyłem zadnych markerów/znaków.kwestia jeszcze ustawienia cylindrów mam odkrecona pokrywe od impulsatorów i sa zaznaczone jakies znaki T i F ktory jest oznacznikiem GMP ? nie rzecz w tym zeby zgadywac bo ustawilem rozrzad tak ze nic nie koliduje podczas krecenia wałem. ale nie jestem pewny czy nie jest przestawiony o 180stopni.najlepszy bylby dla mnie rysunek pokrywania sie znaków na kołach bo tam jest ich pare i na wale.
  4. Mam takowy problem jakis (dłuzszy ) czas temu rozebrałem silnik aby wymienic rozzad w mojej Hondzie cb 700sc "nighthawk S" z 1986roku (rc20) ale zagubiłem kartke na której miałem zapisaną pozycje znaków na kołach wałków rozrzadu .teraz nie jestem 100% pewien jak to spowrotem ustawić.serwisówki na necie nigdzie nie ma jesli ktos ma jakis rysunek pogladowy lub mógłby pomóc byłbym niezmiernie szczęśliwy.
  5. zes dowalil do harego jest pelno tylko jakos ci sie nie chce szukac ot co! moze cie naucze :buttrock: http://www.bikebandit.com/ wybierz oem parts podaj rok wybierz harego i mode i masz fiszki.co do service booka to podaj rocznik i model i ci wytropie (za podziekowaniem rzecz jasna)
  6. napewno jest gdzies na forum do 535 link do serwisówki,sciagnij wydrukuj i przestrzegaj :buttrock:
  7. Kwestia gustu moim zdaniem.do turystyki to mysle ze motocykl obudowany to jest to w zygzaku nie mam jakos problemów z naporem powietrza.Co bardziej wazne jak sie w kaluze wjedzie to kolana mozna i suche miec.do jazdy na krotkie 100-200km trasy to raczej wole nakeda ale z deflektorem a po miescie to tylko naked,jakos ladniejsze sa nakedy. ostatni ialem pomysla zeby sciagnac z zygzaka owiewki i zobaczyc ile da rade wytrzymac bo fabryczne 280 to mysle ze nie dam rady.ale sezon juz wkrotce wiec czas pokaze.
  8. Teraz juz dodal nowe zdjecia tak wiec rozwialo to moje watpliwosci .Siedzenie NA bank bylo przerabiane/szyte na nowo to raz, silnik jest orginalny.Byl na 90 % malowany nigdzie nie widze loga katana na boczkach,lusterka tez nie sa orginalne w katanach lusterka sa plastikowe kwadratowe te sa owalne.kierownica tez mi troszke nie pasuje moze jest to podwyzszana kierownica .ogolnie wydaje mi sie ze jakis "wałek " jest z tym motocyklem bo nikt przy zdrowych zmyslach nie zamienialby sie na simsona!! cena jest wygorowana. 3000 za 650G to jest maks.Fakt te silniki sa zajebiscie trudne do zajezdzenia,fajnie sie katany prowadzą ,mało pala na trasie moja 550 potrafi spalic nawet 3l na 100 !! ale trudno znalezc katane nie dlubaną domowymi metodami.Jesli juz myslisz o katanie to nalezy zwrocic uwage na 1 Zaplon (czesto moduly zaplonowe skonstruowane na zasadzie linni opozniajace lubily sie psuć ) 2 zawory (zle regulowany plytkowy luz zaworowy lubi klekotac stad sie wzielo powiedzenie "suzuki-same stuki") 3 wyciek oleju spod pokrywy zaworowej a konkretniej z pod linki obrotosciomierza czesto chalopniczo uszczelka pod dekiel zastepowana byla patentem przez co dekiel sie deformowac lubil) REASUMUJAC : TO JEST FAJNY MODEL ale TO JEST STARY MOTOCYKL.lepiej poczekac dolozyc dodatkowe 2-3tys i kupic gs 500e do ktorego czesci jest w bród.
  9. Wszystko pieknie ładnie ale wild nadal uwaza ze Honda CB750 z poczatku lat 70stych to nie klasyk! poza tym moim zdaniem klasyk to tez okreslenie linni nadwozia wezmy np : kawasaki W650,ZRX 1200 o ile w650 jest wzorowany na starych brytyjskich motocyklach to dzis na dobra sprawe wiekszosc motocykli ma zupelni inna linie nadwozia (nie klasyczną).Co do masowosci produkcji :mam proste zdanie gdyby jakis zakichany harley byl stosunkowo tani i latwo dostepny to tez bylby produktem masowym na owe czasy a tak placi sie w polowie za motocykl a druga polowe stanowi "marketingowy chwyt".Tak wiec kochana wild mysle ze opacznie rozumiesz pewne zagadnienia weteran,zabytek,klasyk to nie to samo.
  10. No coz wedlug mnie to jest stara katana tyle ze jakos dziwnie wyglada jak na 650.Ja identyfikowal bym ja jako gs 650G "katana" ze zmienionym silnikiem i siedzeniem.NAPEWNO bym sie w to nie pchal do nich o czesci dosc trudno jest (krotki czas produkcji) trwale to jednak te motocykle są (wał na łozyskach chociazby) chyba ze jestes fanem klasycznych motocykli (tak jak ja) a to inna sprawa .moge polecic :http://perso.wanadoo.fr/katana.france/650CM3.html
  11. Wogole to przydaloby sie ten temat na forum przykleic lub zabezpieczyc bo czasem to trzeba niezle forum poprzegladac zeby jakas serwisowke/manuala znalezc.
  12. Jestes normalnie bogiem!! chlopie toz zes mnie czlowieku normalnie zaskoczyl !!. Mi to potrzebne jest jak nie wiem co. JESTES WIELKI !! jak to znalezc na emulu? po za tym przydaloby sie serisowka : Kawasaki ZX900, 1000 and 1100 Liquid-cooled Fours (83 - 97) Honda CB750 & CB900 dohc Fours (78 - 84)
  13. Gdyby ci modul nie dzialal zaplonowy to nie mialbys iskry na swiecach w motocyklu i by ci nie odpalil.nierozbieralem osobiscie gaznika od aprilli wiec nie wiem czy jest tam jakis plywak. w kazdym razie jezeli jest to moze przez przypadek po oproznieniu z paliwa gaznika obruszal/przesunol sie na mocowaniu lub odksztalcil albo jest dziurawy i tonie .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...