Skocz do zawartości

kac

Forumowicze
  • Postów

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Głównie to o czym myślisz.
  • Skąd
    Drawsko Pom.

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kac

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Nie miałem okazji jeszcze sprawdzić tego "lewego" powietrza, ale zapłon mam bez przerywacza. Zarówno przyśpieszanie zapłonu jak i opóźnianie nic nie zmienia, poza większymi lub mniejszymi trudnościami z odpaleniem. pzdr
  2. Spoko, nie miałem czasu ostatnio tu zajrzeć. Może rzeczywiście ciągnie mi lewe powietrze. Dokładnie nie sprawdzałem, ale na króćcu dolotowym raczej jest ok. Które miejsca jeszcze obejrzeć? Tak w ogóle to nie mam filtra na tym gaźniku, ale nie sądzę by to jakoś szczególnie przeszkadzało. Dzięki za odzew. Pzdr
  3. Gaźnik jest czysty, bo silnik dopiero co kupiłem, skompletowałem i próbuję odpalić. Zapłon tak jak pisałem jest ustawiony jak trzeba. Moje podejrzenie to moduł, bo kupiłem używany, niby sprawny bo daje ładną iskrę. A może to być ten impulsator? Jak to sprawdzić żeby mieć pewność? Czy da się to kupić oddzielnie, bez całego aparatu zapłonowego? Udało mi się sprawdzić na innym gaźniku, jest to samo. Tak jakby w ogóle nie było wysokich obrotów tylko wolne.
  4. Witam. Mam właśnie taki problem z tym silnikiem. Odpalam i chodzi tylko na wolnych, jak dodaję gazu nie wchodzi w ogóle na obroty, tylko przymula. Gaźnik chyba Bing, bo mocowany jakby na obejmę a nie na "uszy". Zapłon ustawiony jak trzeba, nowa świeca F100, iskra zabija konia. Co myślicie? Pzdr nie wiem jak to się stało że temat jest dwa razy, proszę o usunięcie jednego
  5. Leję ten olej do swojej starej cr-ki i nie narzekam. Moto dobrze chodzi, ładnie pali i na świecy nie zostawia osadów. Pzdr
  6. Spróbuj z kołem od jawy 350 (odpowiednia szerokość, duża zębatka, niska cena). Przetestowane w ramie od DT 50.
  7. Jeżeli łańcuch lata Ci po wachaczu to raczej powinieneś mieć. Ale powinieneś wiedzieć czy seryjnie jest to montowane w Twoim motocyklu (bo chyba pytasz konkretnie o swój motor?). Ja sobie poradziłem mocując do wachacza pasek grubej (ok. 0,5-1cm) gumy. Nie jest to może oryginalne ale tanie.
  8. Jeżeli to mt50 to chyba dwusuw. Bierze olej ze skrzyni.
  9. To coś znajduje się w gaźniku. Mówiąc wprost to rurka (zwykle ze stopu miedzi), która "dozuje" paliwo. Posiada otwór o odpowiednio dobranej średnicy, który czasem się zapycha. Należy ją wykręcić i przedmuchać sprężonym powietrzem (nie przepychaj drutem). Możliwe też, że nie jest zapchana ale tylko luźna. Więc dobrze ją dokręć.
  10. Normalka. Dlatego jak dajesz cylinder do szlifu to musisz mieć ze sobą tłok na ten nadwymiar. Dobry fachowiec pomierzy co trzeba i będzie gucio.
  11. Panowie zakładając nową świecę należy pamiętać by później uruchomić silnik i "wygrzać świecę". Zapobiega to ich padaniu. Przynajmniej taką recepturę podają w katalogu Larssona.
  12. Swego czasu na temat wyważania było coś w ŚM.
  13. W moim sprzęcie (gpz 305) jest standard co 5 tyś. z filtrem. Jednak z racji tego, że rozrząd gpz-tki jest bardzo wrażliwy na jakość stosowanego oleju niektórzy wymieniają go nawet co 1500 km 8O . Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...