Skocz do zawartości

motorobson

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 1000RR SC59
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia motorobson

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam Zastanawiam się nad zakupem TE enduro trochę szukałem w internecie lecz jest o nich mało informacji, myślę że warto stworzyć taki wątek nie tylko dla mnie lecz również dla innych osób których interesują te motocykle. Pierwsza sprawa to dane techniczne w poszczególnych latach jak i modelach chodzi głównie o moc jak i wagę na sucho i z płynami w zależności od generacji. Interesuje mnie tylko i wyłącznie wersja z pompą oleju. Druga kwestia to rozrusznik w których wersjach były montowane? czy idzie to jakoś poznać np po silniku ? Trzecia kwestia jak jest z żywotnością silnika ?
  2. Witam Zastanawiam się nad zakupem KTM enduro w wersji LC4 trochę szukałem w internecie lecz jest o nich mało informacji, myślę że warto stworzyć taki wątek nie tylko dla mnie lecz również dla innych osób których interesują te motocykle. Pierwsza sprawa to dane techniczne w poszczególnych latach jak i modelach, wyczytałem że wersja 640 jest trochę cięższa lecz nadal nie wie ile jaki waży na sucho jak i z płynami Druga kwestia to rozrusznik w których wersjach były montowane? czy idzie to jakoś poznać np po silniku ? Trzecia kwestia jak jest z żywotnością silnika ? Warto kupić czy lepiej dozbierać i kupić EXC ?
  3. Słyszałem że pompa jest od 98 ale ludzie często w nowszych moto montują starsze silniki. Najprościej rozróżnić po łańcuchu te z pompą mają łańcuch po lewej jak jest z prawej to bez pompy. Dodatkowo silniki z pompą mają taki wygląd z prawej strony
  4. No więc tak byłem w okolicznym komisie z motocyklami i miałem okazję kilka przetestować ;) co do wielkości siodła nie ma tragedii, idzie sięgnąć obiema nogami :D w zależności od moto i twardości zawieszenia w najgorszym wypadku obiema nogami na palcach :P Co do motorów jechałem Wr250 4t i szczerze mówiąc jest za słaby i to jechałem po normalnej polnej drodze jak by przyszło go zabrać na tor to frajdy by raczej nie było a silnik by mocno dostał po tyłku. Generalnie wyznaję zasadę że jak się nie odwinie manetki to nie pojedzie także spróbowałem mocniejsze była WR 400 ale ta z kolei jest bez rozrusznika a te odpalania... nie wiem czy w każdym ale w tym to była tragedia... Spodobał mi się EXC 450 z rozrusznikiem tym to się już można pobawić :D tyle że cena obecnie nie na moją kieszeń no ale już wiem czego szukać ;) w sumie WR 450 jest już z rozrusznikiem więc pozostaje KTM 450 albo WR 450
  5. Początkowo nie wiedziałem który jest twój, dopiero po przejrzeniu kilku filmów z kanału skumałem że wrzuciłeś silnik do Cagivy, swoją drogą dokładnie 11 lat temu miałem cagivę 125 4P Co do przeróbki bardzo ładna :)
  6. Dzięki za radę :) tak z ciekawości gdzie można zobaczyć twój prototypowy model Ducati ?
  7. no niby tak ale wiesz wypada chociaż dosięgać palcami do ziemi. To nie tak że nie miałem styczności z Enduro jakieś 20 lat :P jeździłem dość dużo będą nie letnim, mamy w obornikach super tor motocrossowy, dodatkowo trochę lasów w zasadzie terenu nie brakowało. obecnie mam 26 i jeżdżę ścigaczem od jakiś 6 lat, wiadomo ścigacz a enduro to zupełnie dwie różne bajki, lecz powiedzmy raz w sezonie miałem okazję na czymś jechać wykorzystując dobroć kolegów;) Wiadomo taka jazda a jazda cały czas to co innego sam to odczuwam lecz wszystkiego nie zapomniałem Zatem co byś polecał ze słabszych modeli ?
  8. Miałem osobiście RX 125 jeśli dobrze pamiętam rocznik 1994 natomiast kumpel kupił ETX, Są zupełnie inne motocykle, ETX jest to delikatna wersja enduro można nią pojeździć po lesie na tor się nie nadaje raz że zawieszenie jest za miękkie dwa że silnik jest prawie o połowę słabszy. RX jest to cross z homologacją posiada 30-35 Km, dławi go w zasadzie tylko tłumik oraz delikatnie większa waga z racji instalacji świateł itp.
  9. Witam Jestem motocyklistą praktycznie od podstawówki, obecnie jeżdżę ZX10R lecz chciałbym wrócić do lat młodości gdzie jeździło się po "lesie" crossami, enduro. Co do umiejętności to z tym nie ma problemu lecz problemem jest fakt że mam 173 cm, nowsze Hard Enduro są strasznie wysokie (patrząc na dane techniczne) Nie chciałbym sytuacji w której jeździłbym po Polsce i szukał odpowiedniego... Zatem pytanie do was jakie Enduro polecacie dla kolesi o średnim wzroście ? Motocykle które by mnie na daną chwilę interesowały to: -KTM EXC od 250 -Yamaha WR 400 -Husqvarna WR 250 -Husqvarna TE chociaż o niej a dokładnie o modelu TE610 słyszałem bardzo dużo negatywnych informacji odnośnie awaryjności silnika -Suzuki DRZ 400 -Kawasaki KDX 250 Nie koniecznie muszą to być te może coś polecacie ??? Skłaniałbym się raczej ku 4 suwowi lecz dobra dwójka nie jest zła :P No i oczywiście najważniejsza kwestia cena... przedział tak 5-10 tyś. Oczywiście moto musi być zarejestrowane Co do motocykli terenowych jeździłem między innymi Kawasaki KX500 2suw, Husqvarna WR125, Aprilia RX 125, Kawasaki KX 125, Yamaha DT80 LC2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...