Jak w temacie, szukam tylnej przekładni napędowej do Hondy ST 1100 Pan European, wersja z ABSem. Głównie zależy mi na kole zębatym talerzowym + zabierak (tuleja z wieloklinem) tel. kont. 601740603
Witam zastanawiam się nad wymianą dolnego napinacza (grzybkowego ze sprężyną) górnego łańcucha rozrządu na napinacz mechaniczny (regulowany). Jeżeli ktoś próbował wymieniać ten napinacz, to proszę o info od jakiego modelu można go dopasować. Chodzi o Kawasaki VN750 Z góry dzięki
Masz zbiornik od Kalifornijskiej wersji. W tym modelu odprowadzenie oparów ze zbiornika poprowadzone jest poprzez separator i puszkę pośrednią do Air boxa, stąd dwa wyprowadzenia a nie jeden pozdro bwoj
Co do strzelania w wydechy? Jeżeli w moto zostały zamontowane nieoryginalne "wyprute" częściowo lub całkowicie to należy wykonać ponowną regulację gaźników wraz z synchronizacją. Oryginalny układ wydechowy spowalnia również wylot spalin. Przy wyprutych wydechach do komory spalania dostaje się większa ilość powietrza co z kolei podnosi temp. Korekta składu mieszanki jest w tym momencie konieczna. Też w swoim mam wyprute wydechy i delikatnie strzela, nie mniej jednak nie należy zapominać o właściwej regulacji gaźników W VN 750 zapłon jest elektroniczny i nie reguluje się go pozdro bwoj
cześć trochę dziwna sprawa, piszesz, że moto ma przejechane 19 tys. km, łańcuszki nie powinny zbytnio hałasować, może jesteś trochę przewrażliwiony, w historii forum jest kilka tematów, może powinieneś też przyjrzeć się regulatorom luzu zaworowego, pozdro bwoj