Skocz do zawartości

Dxmin

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Munchen

Osiągnięcia Dxmin

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. chłłopie to jest 2t a nie 4t. Tu nie ma zaworów :laugh: co do problemu to mozliwe, ze masz zapchany gaznik albo zle wyregulowany i caly czas ci sie zaciera ze wzgledu na nie podawanie mieszanki/ zbyt uboga mieszanke
  2. Luzu gora dół nie ma w ogóle, jedynie ten na boki, ale on musi być. glowka korbowodu nie ma zadnych uszkodzen. bez czujnika nie da rady sprawdzic bicia wału w domowych warunkach?
  3. silnik am6, moto to yamaha dt.
  4. Witam. Robię przegląd zimowy mojego silnika. Chciałbym dowiedzieć się jak sprawdzić wał korbowy pod względem luzów i innych oznak zużycia. Mam luz na korbie na boki oraz korba przesuwa się o około 0.5mm-1mm na sworzniu w jedną i drugą stronę. Z tego co wiem to tak musi być. Dodatkowo chciałbym dowiedzieć się jak sprawdzić zużycie łożysk. Gdy kupowałem nowe, miały z dwóch stron blaszki, które należało zdjąć. Łożysko było w smarze, więc dość ciężko się obracało. Wyjąłem łożyska i jedno kręci się szybko, a drugie ma taki sam opór jak było w smarze chociaż już dawno go nie ma. Mam jeszcze pytanie dotyczące spawanego wydechu. Jeżeli wydech był strojony pod oryginalny cylinder to będzie chodził na 80? Rezonans ma do 14,5, więc takby pasowało. Jakaś strata w mocy będzie przez strojenie na fabrykę?
  5. dlaczego skoro nie wiesz to się wypowiadasz? to jest normalne. ta dziura wystepuje we wszystkich silnikach am6. sluzy ona do rozpolawiania karterow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...