Skocz do zawartości

Counterox

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    RSV '04
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Counterox

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hehe co za niespodzianka, Batoniasty znalazł się na forum nawet ;D No to podrzucę do Ciebie pompkę i będziemy myśleć. Pozdro
  2. Witam Będziesz zadowolony ze sprzęta ;] Wszystkie 600tki bierzesz kręcąc motor do 7 tys. obrotów ;) Może v-maxa nie ma takiego jak japońskie szlifiery, ale momentem obrotowym i dźwiękiem powala :D Ja niestety mam w swojej seryjne wydechy, ale będzie kasa, będzie zabawa :D Proponuję zamontować crash pady albo nie planować gleby na tym motorze... ceny są kosmiczne... Pozdrawiam
  3. Witam Mam taki sam problem w RSV 2004 rok. Tylni hamulec na początku działał - tragicznie słabo, mimo ze klocki praktycznie nówki, to teraz praktycznie wcale nie działa.. Odpowietrzenie nic nie pomaga. Może znacie adres kogoś, kto może naprawić tą pompkę, ewentualnie orientujecie się,czy wymiana samego oringu w pompce pomoże ? Pozdrawiam
  4. temat nieaktualny. Dziękuje za pomoc kolegów z forum :) Pozdrawiam ! (moderatora proszę o skasowanie -ewentualnie sam wygaśnie..)
  5. Toru na bank nie zamkną. Na reszcie odpuścili sobie i dali dotację na drzewka. W poprzednim sezonie w czwartki nie mogłem śmigać na tor, ale teraz będe na bank i na bank będą śmigać moi znajomi i dobrzy kumple :) Tylko oponki dobrze trzeba kombinować ;D Oby dalej było 60 zł za trening.. Pozdrawiam takie moje małe zdjęcie z toru poznań :D http://www.wgrzesiak.com/GALERIE/SEZON2008...es/image52.html
  6. śmiało możesz je wystawić jako tłumiki do XJR 1300 - na bank będą pasowały :)
  7. Witam Szukam prawej lampy do RSV 1000 2004 rok. W rozsądnej cenie. (patrząc na motocykl od przodu - lewa lampa). w razie czego proszę pisać na maila : [email protected] ponieważ sporadycznie przebywam na forum. Pozdrawiam :crossy:
  8. Counterox

    ANTY-SKUTER

    Cześć Ja uważam, że prawdziwy motocyklista musi zacząć od czegoś z biegami. np. ja nauczyłem się smigać simsonem, to gdy wsiadłem na skuter nie miałem żadnego problemu z jazdą. Za to osoba jeżdżąca skuterem nawet nie umie porządnie w kopke walnąć ani biegów zmienić... paranoja. Teraz skuter mam tylko dlatego, że 4t jest wytrzymałą jednostką. Rs 125 to 2 suw i zapewne co chwile bym zacierał ;p Skuter jest dla kogoś, kto lubi przyjemność z jazdy, podziwiania okolic, ale nie dla kogoś, który lubi zredukować i przeciągnąć na obrotach :D Pozdro
  9. czesc No właśnie, Czy duża jest różnica między taniutkim scorpionem a yoshimurą ?? Do czego służy "grzybek" w na końcu przelotowego wydechu ?? Pozdrawiam
  10. Cześć Jeśli nie chcesz przekręcać licznika, to może odłącz linke prędkościomierza i zamontuj licznik rowerowy ?? ;p A przed sprzedażą naglę ubędzie 30 tys. km bez ingerencji ?? Ja tam w majestiku mam 11 tys. km i napewno nie ubędzie, a wręcz przeciwnie, przybędzie :D Najwazniejszy jest ól, znajomy przyprowadził super sprzęt z niemiec, był 8 lat używany na mineralnym oleju, tylko 2 tys. km no i poszło łożysko igiełkowe, a potem się dowiaduje, że mój kochany sprzęt jest wadliwy i że musze go sprzedać, bo się łożyska igiełkowe zacierają.... Paranoja Bardziej niebezpieczy jest przebieg 100 tys. km i non stop kat niż 300 tys. km spokojnej jazdy. Ja jestem na nie jeśli chodzi o cofke... Pozdrawiam
  11. Cześć W kwietniu zdaje prawko na kat. A (obecnie mam A1). Śmigałem naprawde wieloma sprzętami (najmilej wspominam XJR 1300 116 km mojego ojca ;p). Zastanawiam się, czy sprzedać mój skuter-Yamaha majesty 125 4t. Seryjnie ma 12 koni, po tuningu o wartości 3-4 tys. zł można uzyskać około 22-26 koni. jest jeden skuter w krakowie, który z 125 ccm został przerobione na 172 ccm, podobno ma nieziemskie przyśpieszenie i v-max w granicach 140 km/h. Druga opcja, to sprzedanie skutera, dołożenie około 2-3 tys. np na Kawasaki er5 - 500. 50 koni i 45 NM, v-max licznikowy koło 190 no i całkiem przyzwoite przyśpieszenie. W sumie od "urodzenia" jeździłem biegówkami, a automat pojawił się zamiast RS125, (podobno ten model potrafi się posypać kilka razy w sezonie). Proszę o jakąś radę ;p Czy bawić się w tuning i mieć wyjątkowy sprzęt, czy iść w masówkę, ale mieć możliwość redukcji i pośmigania nieco szybciej ?? Pozdrawiam
  12. Cześć Osobiście jeździłem TL1000r. na 6 biegu przy 3 tys. obrotów miałem 90 km/h i nie było żadnego problemu. Po lekkim odkręceniu manetki bez redukcji miałem już 180 km/h. Przy przyśpieszaniu silnik miał od dołu kopa, w środku takjakby przymulenie i potem przy maksymalnych obrotach znowu kopa jak trzeba. Fakt, ze przy ruszaniu trzeba używać nieco więcej gazu jest spowodowany raczej tym, że właśnie jest większy odstęp między kolejnym zapłonem niż w R4. Większość V-ek to sprzęty na wtrysku, taki silnik ma zupełnie inną charakterystyke niż silnik na gaźnikach. Ja osobiście wole rzędówki, są bardziej przewidywalnymi sprzętami. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...