Skocz do zawartości

człowiek

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    łódzkie

Osobiste

  • Motocykl
    pomarańczowy
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia człowiek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Damian poucza, że trzeba orientować się w pojęciach dynamika, pęd i energia kinetyczna (sugerując, że ma to w małym palcu), ale najwyraźniej nie odróżnia masy od ciężaru pozornego. Przy ugięciu kilkanaście cm przednich amortyzatorów zmiana kształtu spowoduje przesunięcie środka ciężkości kilka cm w dół i do przodu w zależności od odchylenia lag motocykla. --- Ponieważ zaczynam się czepiać, po przemyśleniu chyba zaaplikuję sobie maść proponowaną przez Ks-ridera.
  2. Najpierw jeszcze sprawdź bardziej podstawowe pojęcia: masa i ciężar.
  3. No to ja też odpowiem. Wyobraź sobie trójkąt leżący którymś bokiem na ziemi. Na górnym wierzchołku przymocujmy ciężarek. Jeśli teraz pociągniesz za jeden z leżących wierzchołków (hamujący tył) bezwładność ciężarka spowoduje nacisk.
  4. Ja byłem do tej pory przekonany, że to chodzi o jego fenomenalną megalomanię i zaskakującą pogardliwość dla rozmówców ale podałeś mi prawdziwą przyczynę i teraz już wiem.
  5. To do mnie? Zauważyłem już że lubisz przekręcać wypowiedzi do których się odnosisz, więc podejrzewam że to do mnie.
  6. Jest jakiś powód dla którego powinno się rezygnować z hamowania silnikiem?
  7. Ja nie lubię wciskać sprzęgła przy hamowaniu i robię to tylko żeby zbić bieg lub jak zmniejszę obroty poniżej jałowych na jedynce. Jak wcisnę sprzęgło razem z hamulcem, to mam nieprzyjemne uczucie, że coś mnie nagle pcha do przodu kiedy ja chcę właśnie zwolnić, ale to v2.
  8. Nikt ze zdających nie jeździ jak zawodnik. Poza tym te dwa lajki :D
  9. Inny zawodnik z czołówki gymkhany. Film ma da lajki. Jeden dałem przed chwilą ja.
  10. Tylko, że to już nie jest slalom wolny. Przy małej prędkości jak na egzaminie przeniesienie ciężaru na zewnętrzną pozwoli bardziej złożyć motocykl i zacieśnić zakręt.
  11. Nawet w którymś pytaniu egzaminacyjnym było powiedziane, że przeciwne wychylenie pomaga w wolnych manewrach.
  12. Oczywiście chodzi o nużące zachwalanie się instruktorów (instruktora :crossy:).
  13. Może wydzielić temat o szkoleniu w Niemczech i jego ewentualnej wyższości, gdzie chętni by dyskutowali (nie wiem czy liczba mnoga jest tu uzasadniona :crossy:). Najlepiej gdyby też w tym temacie chwalili się swoimi umiejętnościami szkoleniowymi i ogólnie zachwalali swoją osobę nie zaśmiecając innych tematów. Z co drugiego wątku w tym dziale robi się Grunwald.
  14. Z tego co piszesz wynika, że niezadowolony niemiecki egzaminator w jakiś sposób doprowadza do zamknięcia szkoły o słabej zdawalności, a w Polsce się takie utrzymują bo kursantowi wszystko jedno czy wybierze dobrą czy złą i do jednych i drugich prą klienci. Pomijając już że ma to niewiele wspólnego z tematem slalomu wolnego.
  15. Przecież to kursant płaci, to on może mieć pretensje do szkolącego, nie egzaminator. A trudniejszy egzamin = więcej pracy szkolącego = więcej kasy. Chyba, że to pokrywa większa niemiecka wydajność.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...