Skocz do zawartości

szczepan

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O szczepan

  • Urodziny 08/12/1970

Osobiste

  • Motocykl
    hayabusa k8
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    POZNAŃ

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia szczepan

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam Mam dość dziwne pytanie do użytkowników quadów z manualną skrzynią biegów.Proszę o podanie prędkości max na poszczególnych biegach.Zbudowałem quada na podzespołach Polarisa Xplorera i Hondy SLR 650. Z Polarisa jest podwozie wraz z napędami,z Hondy silnik.Przełożenie silnik skrzynia redukcyjna jest na przekładni łańcuchowej z przełożeniem 15:11.Szybkości jakie z takim przełożeniem uzyskuje quad są jednak dalekie od moich oczekiwań.Jedynym sposobem poprawienia tego jest przekładnia pośrednia i aby określić jej przełożenie potrzebuje znać prędkości jakie rozwijają podobne quady. pozdr.
  2. Witam Mam dość nietypowy problem,zbudowałem quada na podzespołach Polarissa Xplorera i Hondy SLR-silnik.Jednak prędkości jakie osiąga na poszczególnych biegach znacznie odbiegają od moich oczekiwań. Problem leży w przełożeniu pomiędzy silnikiem a skrzynią redukcyjną(jest to jedyne miejsce gdzie są możliwe jakieś kombinacje),stąd moje pytanie jaką największą zębatkę da się założyć na wałek zdawczy tego silnika,czy spotkał się ktoś z zębatką mniejszą niż 10 dla modułu łańcucha 420.Obecne przełożenie to 15:11 pozdr.
  3. Serdeczne dzięki.Moduł odblokowany.Silnik wchodzi na wysokie obroty.W dolnym rzedzie przewodów miałem drobne przesunięcie,G1 znajdował się bliżej lewej strony,pozostałe informacje bez zmian.Raz jeszcze dziękuje. pozdrawiam
  4. Możesz napisać coś więcej o tej zamianie,które masy/tą na cewkę,tą od zasilania modułu/.ewentualnie do których pinów je podpiąć.
  5. Witam Wsadziłem silnik od hondy SLR do Quada polarisa,mam jednak z nim pewien problem,nie wchodzi na obroty powyżej ok. 4000.Oznaki są takie jakby brakowało mu paliwa,jednak z całą pewnością nie jest to paliwo.Z chwilą gdy oś przepustnicy zaczyna uruchamiać czujnik jej położenia prawdopodobnie moduł przestaje podawać iskrę,stąd moje pytanie czy ktoś wie czy ten model był dławiony obrotami,a jeśli tak czy to możliwe żeby aż tak nisko,czy może ktoś zna warsztat w Poznaniu dysponujący sprzętem do sprawdzenia modułu. pozdr.
  6. jeżeli po odpaleniu i zagrzaniu świece mają jednolity kolor,i motocykl pracuje równo radze sprawdzić filtr paliwa.Po podniesieniu zbiornika po prawej stronie będziesz miał pompę paliwową,aby dostać się do filtra musisz ją rozpołowić.Napisz coś więcej o objawach "pracy jak skuter" pozdr.
  7. Witam składam quada polarisa xplorera na silniku hondy SLR.Przy silniku ktoś wcześniej już grzebał.Silnik nie chciał wchodzić na wyższe obroty,przegrzewał kolektory,ciężko zapalał.Ciśnienie na cylindrze ok 7,przy próbie olejowej ok.8.5.Cylinder ,tłok,pierścienie wyglądają ok,głowica dość czysta w środku jednak prowadnice wydechowe mają spore luzy.zawory nie posiadają żadnych śladów zużycia.Po zdjęciu głowicy okazało się że tłok w GMP ma do krawędzi cylindra 2,5 mm czy to możliwe aby tak było fabrycznie? Czy ktoś wie jakie jest pasowanie sworznia tłokowego z główką korbowodu,czy 0.01-0,02 z rozwiertaka stałego nie będzie zbyt ciasne? pozdr.
  8. Witam Poszukuje serwisówki do hondy slr 650,w szczególności danych dotyczących instalacji i silnika. pozdr. Szczepan
  9. Skuter.Kolega kupił go dla córki jednak dotychczasowe osiągi pozostawiają wiele do życzenia.Pytam o konkretne miejsce zdławienia tego modelu,jeśli nie uda mi się tego ustalić będę zmuszony wziąć go do siebie do warsztatu i ustalić to sam. pozdr.
  10. Witam czy ktoś może mi powiedzieć jak jest zdławiony Peugeot Looxor z 2005r pozdr.
  11. Witam Mój nr to 601 5564 83,poradzę Ci jak oddławić XX,miałem identyczny problem.Motocykl jest dławiony na wałkach rozrządu.Dysze też są inne,jednak nie ma potrzeby ich zmiany.Moduł zapłonowy należy pozostawić ,zmiana na ten z wersji otwartej nie przyniesie żadnej zmiany. pozdr.
  12. odpowiadając na skróty zębatka wraz z zabierakiem (elementem do którego jest przykręcona)połączone są z kołem na zasadzie sprzęgła kłowego,niewielki luz jest tu jak najbardziej na miejscu.
  13. Ja robiłem to w Bydgoszczy (tel 501 042 595 ) ,posiadają odpowiedni sprzęt-hamownie i doświadczenie. Nie polecam serwisów poznańskich,po regulacjach u "Budzyńskiego",jeżdziłem wtedy xx stracił w stosunku do serii ok. 30 kM ( to nie pomyłka),po fakcie okazało się że nie miał hamowni,więc przyjęcie motocykla na tego typu zabieg było zwykłym wyłudzeniem!,podobne doświadczenia znajomy miał z "Mielochem",opinie znajdziesz na forum,tam zainkasował kilka tysięcy w okcesoria tuningowe ,wydech,elektronikę ,filtry a efekt był taki że motocykl stracił kilka koni w stosunku do serii.Mieloch ostatnio zainwestował w hamownie,lecz jakość usług jakie świadczy daje mu prawo do serwisowania motocykli typu"komar i wierchowina",Rapid-sprawdz na forum,ale gdy chciałem "kryzować" wydechy pod kontem własnego motocykla szef ich serwisu długo nie mógł pojąć o co chodzi i dlaczego to chcę robić.Efekt ustawienia wydechów,odpowiednio dobranych przelotów dał w hayabusie ok. + 5KM i 6 Nm ,wykresy bez dziur. pozdr.
  14. Witam Mam pytanie,czy może ktoś zna,warsztat który jest w stanie przewinąć ceki alternatora w klr 600,bądz posiada taki alternator na sprzedaż,powinien pasować(?) też od klr250.kle500,klr650 .Mój ma uszkodzone mechanicznie dwie "drobne" cewki. pozdr.
  15. Witam Mam prośbę ,czy Ktoś zna wymiary uszczelniaczy zaworowych bądż średnice trzonka zaworowego i zewnętrzną prowadnicy do Hondy cbr 1000F. Pozdr. Szczepan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...