Skocz do zawartości

KoschecK

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Osiągnięcia KoschecK

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Jak rozmawiałem przez telefon, to byłem nakręcony na moto i nie zwróciłem uwagi na te mth (wiem, wiem... Nie ma co się nakręcać bo nic dobrego z tego nie wychodzi). Później wydawało mi się jakoś dziwnie mało, ale i tak postanowiłem napisać i zobaczyć wasze opinie. Nie wiem, zobaczę jeszcze, ale zapewne zrezygnuje z tego moto.
  2. Siemka ponownie. Póki co nie udało mi się jeszcze zakupić moto (dwie suzuki zostały mi "sprzątnięte sprzed nosa"). Mam jedną Suzuki DR-Z400E na oku i chciałbym o coś dopytać. Na początku może link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400e-2005-CID5-IDcihO1.html#fc2cf0dccc Więc tak: - Wiem, że ciężko jest ocenić z samych zdjęć moto, ale jeżeli wszystko byłoby sprawne (ewentualnie jakieś małe szczegóły - tanie) to ile bylibyście w stanie wyłożyć za tą Suzi? 2005 rok, około 130 mth, niezarejestrowane, ale ze wszystkimi dokumentami (brief angielski też jest). - Jak już wspominałem w moich poprzednich postach, w ogóle nie znam się na mechanice, ale to zdjęcie wygląda dla mnie podejrzanie: http://img31.staticclassifieds.com/images_tablicapl/306421289_3_1000x700_suzuki-drz-400e-2005-enduro-funbike.jpg Nie wiem czy to spawane. Jeżeli tak, czy jest to coś złego, no nie wiem nic :mellow: Więc byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. - Ile wyniósłby mnie koszt zamontowania kierunkowskazów i światła stopu nie licząc robocizny? Mój dziadek jest elektrykiem i naprawiał już elektrykę w samochodach oraz montował od zera w ciągnikach, więc i z tym by sobie poradził. - Ile wyniósłby mnie koszt rejestracji w kraju razem z ubezpieczeniem i badaniem technicznym? Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)
  3. Dobra, w takim razie jutro będę dzwonić. Jeszcze jakbyście mogli spojrzeć, czy mi się wydaje, czy wydech jest jakiś powgniatany? I czy w ogóle ze zdjęć widzicie coś o co warto by się zapytać już telefonicznie?
  4. Dzięki za odpowiedź. A jak wygląda sprawa z uszczelniaczami?
  5. Wiem, ale już sama moc eliminuje tą DR-zete. Powiedzcie mi Panowie, czy dla takiego świeżaka jak ja, łatwo będzie rozpoznać nieoryginalne spawy? I czy na miejscu mogę się upewnić, że lagi ciekną wyłącznie przez to, że uszczelniacze nadają się do wymiany, co by później nie wyszło, że po wymianie uszczelniaczy nadal coś cieknie? Bo chyba wybiorę się zobaczyć tą Suzi: http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-sm-enduro-igla-100-a2-CID5-IDcqpSr.html#3ea783733b
  6. Niestety ta ma za dużo mocy (aż o 2 KW -,- ) i nie mieści się w A2.
  7. Tylko, że tutaj dużą przeszkodą jest też mój brak doświadczenia w tych sprawach.
  8. Fajna, wcześniej jej nie widziałem. Tylko trochę daleko. Ogólnie DRZ w wersji E chyba nie ma oryginalnie rozrusznika i kierunkowskazów, czy coś mi się pomyliło? Myślicie, że mógłby się znaleźć jakiś forumowicz z okolic, który rzuciłby na nią doświadczonym okiem? Bo jak już bym miał jechać taki kawał i organizować transport, to wolałbym już jechać na pewniaka (chociaż prawdziwy pewniak to tylko z salonu). I jeszcze jedna sprawa, moto musi w papierach mieścić się do prawka kategorii A2, a wiem że różnie DR-Z mają wpisane w dokumentach.
  9. A co myślicie o tej DR-Z? http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-sm-enduro-igla-100-a2-CID5-IDcqpSr.html#fdebae3313 Wiem, że z zakupem moto nie ma co się śpieszyć, ale tą już widziałem wcześniej i utkwiła mi w pamięci. Cena nie jest zbyt wygórowana? Dodam, że aktualny właściciel jest pierwszym w Polsce, kierownica z początku była krzywa i po paru wywrotkach pękła, dlatego jest wymieniona na nową - nie wiem czy to takie istotne info. Ogólnie mam taki problem, że mogę zorganizować transport na odległość maks okolice Warszawy, ale sam jestem zielony w temacie i nie mam nikogo, kto by pomógł mi obczaić moto na miejscu.
  10. No niestety muszę jakoś połączyć te dwie rzeczy (no dobra nie do końca muszę, ale mam dość komunikacji miejskiej), jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to za dwa lata będę mógł sobie pozwolić na dwa moto i wtedy problem zniknie. W każdym razie większość z was zgadza się, że XR400 będzie dla mnie dobra? @edit Macie jakieś sprawdzone poradniki co do jazdy w terenie? Najlepiej jakąś całą serie.
  11. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Musiałem wcześniej źle się wyrazić. Oczywiście, że nie chcę uczyć się na asfalcie i głównie zależy mi na terenie, ale po zakupie moto mam zamiar pokazać środkowy palec komunikacji miejskiej (pracuje w domu, więc na szczęście nie muszę często gdzieś dojeżdżać). W dodatku mieszkam w środku miasta i w teren muszę jakoś dojeżdżać, dlatego podkreśliłem tą jazdę po ulicy. Ogólnie musiałem bardzo kiepsko zbierać informacje, że umknęła mi Honda XR400 i nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Czytam i oglądam filmiki, wygląda na zajebistą opcje dla mnie. Jaki rocznik mogę dostać do 10 tyś?
  12. Myślę, że na jazdę typowo hard jeszcze brak mi doświadczenia, ale do tego właśnie będę zmierzać i w przyszłości na pewno będę kupować hard enduro. Na teraz szukam motocykla, na którym mógłbym nauczyć się totalnych podstaw, nie był tak drogi w eksploatacji i nie było by nim szkoda wjeżdżać na ulicę. Czy te motocykle, które podałem nadają się jako pierwsza styczność z enduro i na przykład po sezonie/dwóch wymiane na sete hard enduro?
  13. Nie chcę zaśmiecać forum nowym tematem dlatego ponawiam.
  14. No tak. Oczywiście o czymś zapomniałem. Niestety moje doświadczenie jest mizerne. Jakieś gówno na kursie i Yamaha DT 80.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...