Skocz do zawartości

Kris_big

Forumowicze
  • Postów

    282
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kris_big

  • Urodziny 05/21/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    WR450F / MT-10
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8228482
  • Strona www
    http://picasaweb.google.com/Krisbig

Osiągnięcia Kris_big

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

1

Reputacja

  1. Manual mowi 50ml na 1mth Ale jezeli masz prawie 200mtg na oryginalnym tloku to o tak lepiej go wymien
  2. Mialem 530exc, fe570 odziedziczyl te same problemy co 530exc. Dodatkowo dostal problematyczny wtrysk paliwa z calym osprzetem ktory tez nie grzeszyl trwaloscia ;) Jak juz chcesz cos z tych lat w kasie 15-20tys pln to kup lepiej KTM 450exc z ostatnich lat produkcji, czyli 2010-2011.
  3. Nie tylko poczatkowe a wszystkie xc4 z lat 2008-2010 mialy problem z braniem oleju. U mnie bylo bez roznicy czy motorex 10/50 czy 10/60, bral tak samo. Jedyna poprawa byla na motul 15w60. Poza tym tylko akcesoryjny tlok Cie uratuje :) Problemem nie jest olej a konstrukcja pierscienia zgarniajacego o archaicznej konstrukcji.
  4. Za to ceny nie trzyma kolejna generacja XC4, z kilku znanych nam powodów ;) RFS jednak został bardzo doceniony przez użytkowników i sprzedający tanio się go nie pozbywają.
  5. tak z ciekawości, ile masz mh? dużo oleju Ci bierze ? ja docierałem na minerale, ze dwa razy po 1-2mh i wymieniałem na nowy, a później już lalem full syntetyk, czy to ma sens czy nie ciężko powiedzieć, pewnie jakbym od razu zalal full syntetyk to byłoby tak samo dobrze :biggrin: ważne ze po wymianie tloka, zboczeniec przestał prac olej :biggrin:
  6. Yamaha miala dziwna polityke. Niektore WR mialy homologacje niektore nie. W zaleznosci od rocznika i rynku wychodzilo roznie. A Polacy jako sprytny narod zawsze jakos sobie radzili :biggrin:
  7. olej co 2tys km zawory co 4tys km to jest dla wersji homologowanej, w wersji "open" spokojnie o polowe krocej kupilem 2014 WR450F i wkrotce na wlasnej skorze sprawdze jak sie to moto sprawuje
  8. nic nie dziala bo to moto nie ma homologacji i zostalo zarejestrowane tak jak to sie robi u nas :biggrin: to moto nie ma przelacznikow, nie ma wlacznikow stopu, klaksonu i pozostalych elementow - czyli zostalo przez yamaha wypuszczone do uzytku tylko na zamknietych trasach co mozesz zrobic, to uzupelnic instalacje i probowac znow
  9. ja mam GS1200 i tez zglebialem temat kasowania inspekcji, przeczytalem duzo na zagranicznych forach i w zasadzie pozostaje GS911. Niestety nie ma zadnych innych sztuczek. W GS911 mozesz ustawic date oraz przebieg nastepnego serwisu.
  10. dysze kupowałem w motox.pl , maja tam komplety dysz do tego gaźnika, do 530 musisz wsiąść ten zestaw o większych średnicach
  11. a jak z moca? jakies załamania, gdzies się dusi, nierówno przyspiesza? jeżeli chodzi normalnie to nie ma co się przejmować, jak trochę pojeździsz możesz obejrzeć swiece. Jak dysz nie zmieniales z oryginalu tylko sam wydech to będzie zbyt ubogo. Możesz wlozyc glowna jeden rozmiar wieksza, oryginal z tego co pamiętam 180 to wloz 182 lub 185. Do wymiany glownej nie trzeba wyjmować ani przekrecac gaźnika.
  12. możesz zastosować helicoil czyli wkladke gwintowana lub przegwintowac na wieksza, osobiście wolalbym helicoil
  13. zupelnie o tym zapomnialem, poziom oleju zmienia sie z tempratura silnika i potrafi nagle zniknac lub sie pojawic, sprawdzaj tak jak Major napisal bo mozesz sie zdziwic :biggrin:
  14. Zamiennika to raczej nie kupisz. Przynajmniej ja nigdy nie widziałem zostaje tylko oryginał ktm. U mnie wentylator włączał się może z 1-2razy w roku. Moja 530 w ogóle tego nie potrzebowała. Ale ja jeździłem po płaskim, tak powiedzmy bardziej rajdowo niż enduro. W górach to zupełnie co innego. kilka godzin pojezdzisz i bedziesz wiedzial ile spala, powiem Ci tak, jak spali 10-20ml/godz to luzik, powiedzmy norma. Ale jak spali Ci wiecej niz 40ml/godz to juz jest masakra, na pewno bedziesz wtedy czul olej podczas pracy silnika. XC4 ma mala pojemnosc oleju dla silnika okolo 600ml wiec to juz jest klopot.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...